ALs ik mijn kolfapparaat e.d. heb uitgekookt hoe lang kan ik het dan in de koelkast bewaren voor nog te gebruiken? En als ik het gebruikt heb en afgespoeld moet het dan binnen 24 uur weer uitgekookt worden? Ik doe het nu iedere 24 uur maar weet eigenlijk niet of ik overdrijf...
Ik kookte de kolf en flessen e.d. ook iedere 24 uit, danwel in de magnetron sterilisator! Maar ik ben in de 2e week gestopt met bv geven en toen ben ik wel doorgegaan met iedere dag de spenen en flessen te steriliseren. Met drie maanden ben ik het om de dag gaan doen, met 5 maanden 2x in de week en over een week is hij 6 maanden en dan hoef je maar 1x in de week. Maar ik weet niet hoe het zit met een kolf, lijk mij dat die wel iedere 24 uur moet. Ook omdat je dat ding op je borst zet en het zo steril mogelijk moet zijn !
Ik doe het elke 24 uur. Maar ik gebruik hem ook heel intensief (8-10x per dag). Mijn kraamverzorgster zei dat het elke dag nodig was. Maar ik weet niet tot hoe lang eigenlijk...
HOi ik doe het nog elke dag. Ik heb 3 flesjes en die gebruik ik maar 1x. Eigenlijk doe ik dit,omdat Luca al 3 keer spruw heeft gehad en dit was beter volgens ha. en een magnetron ster. is super handig. Maakt mij niks uit hoor. groetjes
hee ik wist niet dat je met 6 maanden alles maar 1 keer per week hoeft uit te koken. ik heb zo'n magnetronding en ik doe het nog steeds elke dag.
Ik kolfde elke voeding en ben nadat er bij Quinn spruw was geconstateerd alles ( flessen en kolfmateriaal) na iedere sessie gaan steriliseren . Daarvoor deed ik het 1 x per dag. Ik doe het nog steeds. Ik ben nu aan het afbouwen, maar denk dat ik het met de flessen ook blijf doen 1 x per dag in de magnetron. Kleine moeite toch.