@Marsab ik hoop dat ze het huis willen kopen.. Onze kijkers hadden afgezegd want ze konden nog geen eens een 2 kamer appartement opbrengen, die van ons is 5 kamers..
@Naiobi, jaa zou je wel zeggen he? Ik hoop echt dat het dit keer wat gaat worden.. Echt een stres is dit :S
@Enise: mijn huis blinkt helemaal. Jeetje al zoveel kijkers gehad? Ik hoop echt dat er nu een koper bij zit. @Naiobi: jammer van de kijkers. Hoelang staat het huis nu te koop? Ik vind een huis verkopen maar niks. Elke keer weer opruimen en schoonmaken. Zorgen dat ik met drie kids en de hond niet thuis ben. Ik hoop dan ook dat ze het huis willen hebben. Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen, het huis staat pas drie maanden te koop. De meesten van jullie wachten al veel langer.
Jaa al zoveel.. wij zijn het ook een beetje zat, zoals je ziet, ze komen niet allemaal op 1 dag maar telkens op verschillende dagen. Moet dan ook elke keer alles weer netjes maken.. Ons huis staat nu al bijna 6 maanden te koop..
@Enise, dat zijn toch aardig wat kijkers! @Nynke, ja, het is wel een hoop werk. Ik krijg vanmiddag om 5 uur kijkers. Ben druk aan het schoonmaken en straks ga ik even naar mijn moeder met de hond en mijn dochtertje. Het is ook een drama om het schoon te houden, als is het maar voor een uur of twee, want de hond is in de rui en mijn dochtertje zit overal aan. Hopelijk levert het wat op.
@ jo: succes met schoonmaken, met een hond is dat idd extra lastig! Vooral het dweilen etc. Je hebt geluk dat het buiten droog is, dus weinig inloop van natte vieze modderpoten! Ik duim voor jullie! @ naiobi: lekker dan dat ze afbelden! Maak dan helemaal geen afspraak...Je zoekt toch eenrst uit wat je kan uitgeven, voordat je je op huizen stort?! Hopelijk volgen er snel meer! @ Enise: Ja ik ben ook van mening dat je beter 1 of 2 kijkers kan hebben die ook echt serieus bieden, dan 35 mensen die alleen ff komen kijken! :x Maar goed. Wij hebben er tot nu toe 2 gehad en van de laatste kijkers moeten we nog bericht krijgen.... @ Nynke: Ik duim voor je hoor!
@Marsab, ja zeker weten! Want zo is het echt frusterend iedere keer.. Ook telkens opnieuw een teleurstelling als je niks meer van ze hoord.
Daar ben ik ook weer Afgelopen maandag is ons huis verkocht! Ben echt superblij! Het is afgelopen mei in de verkoop gekomen dus we mogen zeker niet klagen! Oplevering is al wel heel snel; half januari. Maar gelukkig kunnen we begin januari al in ons nieuwe huis (huis van mijn ouders)
@Jo: ik heb hetzelfde probleem idd. Ook een hond waardoor alles zo weer vies is. Hoe is de bezichtiging gegaan? @Marsab: ik hoop dat jullie snel wat horen. @Daan: gefeliciteerd! Is het huis voor een redelijke prijs weg gegaan? De kijkers waren weer erg enthousiast. De ouders waren mee en ook die zijn enthousiast. Maandag gaan ze het eerste bod uitbrengen zeggen ze. We wachten af dus.
@Daan, super, gefeliciteerd, weer een grote zorg minder! @Nynke, nou, dat klinkt serieus, als ze maandag een bod uit gaan brengen. Kwamen ze voor de eerste keer of tweede keer (ben het een beetje kwijt). De makelaar kon niet echt hoogte krijgen van de kijkers, ze waren niet enthousiast en negatief, dus het kan alle kanten op. Ik doe zelf ook niet erg enthousiast tijdens bezichtiginen, al ben ik het wel. We hopen dat het wat wordt.
Herkenbaar, dit hadden wij dus ook! Maar we hebben nóg niks van ze gehoord en ook niet van onze makelaar, dus we vrezen het ergste... @ Nynke: wauw, dat gaat dus de goede kant op! Ik hoop maandag vrolijk nieuws van je te horen! @ daan: van harte met de verkoop van jullie huis, meid! @ enise: ja die teleurstelling is begrijpelijk! Hopelijk hebben jullie binnenkort ook serieuse kijkers!