Hoe lang stond jullie huis te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij bedoeld ze dat het al verkocht is.

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    pff wordt een beetje moedeloos van de verkoop hier. Het schiet echt niets op...wel kijkers gehad maar helaas...en nu de laatste maand helemaal niemand..we zijn al gezakt in de prijs maar helaas. En het is zo'n leuk huis :D

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De hele markt ligt stil. In de krant stond afgelopen week een stuk waarin de verwachting voor het Noorden was dat de prijzen met 10 tot 20% zullen dalen :( gelukkig hoef ik niet te verkopen, maar dan is onze hypotheek straks wel hoger dan de waarde van het huis :(

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ons huis heeft, schrik niet, 3 JAAR te koop gestaan. Goddank is het afgelopen vrijdag eindelijk overgedragen aan de nieuwe eigenaar. En het was echt geen ouwe zooi of wat dan ook. Gewoon domme dikke pech.

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Anouk: zeker fijn dat jullie huis eindelijk is verkocht zeg.

Wij weten nog steeds niks. :cry: Ze zijn nog wel enthousiast maar hebben nog wat twijfels. Ze zijn vandaag nog bij een ander huis wezen kijken en laten morgen meer weten. Afwachten dus.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pff wil jullie even een hart onder de riem steken!
    Ik zou niet blij zijn als ik in deze tijd mijn huis moest verkopen.
    Wij zouden rond mei ons huis in de verkoop gooien, maar we doen het dus niet. Afwachten en hopen dat het mee gaat vallen!

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Och wat fijn eindeijk Anouk!
    Iedereen die zn huis kwijt is: gefeliciteerd!

Hier nog steeds niks....nu 13 maanden te koop.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes iedereen, echt dit is geen tijd om te MOETEN verkopen. Ik ben blij dat de nood hier niet zo hoog is. Zou wel fijn zijn als het verkocht wordt hoor, maar het MOET niet, alleen als het lang gaat duren moeten we extra dagen kinderopvang gaan regelen, want mijn schoonouders zouden vanaf september 1 dag in de week op gaan passen en het is nu al november, dus die dag die ik nu werk moet ik toch opvang gaan aanvragen. Luxe-probleem.

Nu kopen mijn schoonouders pas als er verkocht is en als de huizenprijzen gaan dalen is dat niet direct ongunstig, want als ze over de hele linie dalen dan is hun nieuwe huis ook goedkoper, maar als je al gekocht hebt ... :(

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier nieuwe huis dus al gekocht...januari gaan we over...we hebben ons huis nu een half jaar te koop staan..nog in de goede tijd dus. maar het schiet niets op :( vrijdag wel weer kijkers...dus duimen :D

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.792
    113
    Johana79, is jullie huis misschien net iets te duur?

Wij hadden ook ons huis in Deventer te koop, en die was 100m2, in voorstad en we hadden het eerst voor 142.000 te koop en we zijn zelfs gezakt tot 137.500.

We hebben het 18 oktober 2007 te koop gezet en uiteindelijk is het op 1 oktober 2008 verkocht.

Maar ik duim met je mee.

Zandweerd ( of een t, ik weet het niet meer, :oops: ) is wel een hele gewilde wijk.

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    de nette huizen gaan in deze straat allemaal weg voor 162 ong. onze VRAAG prijs is 169 dus dat lijkt me beslist niet onredelijk.

idd zandweerd is zeer gewild.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.792
    113
    Meen je dat nou?

Ons huis was ook in hele goede staat, maar 162.000 haalde het toch niet, :)

Toen wij in 2006 in zandweerd keken, waren ze een stuk goedkoper. Toen was 100m2 nog onder de 149.500.

Die had zelfs een hele mooie kurken vloer.

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    we hebben dit huis in 2004 gekocht voor dat geld..dus dat klopt wel maar momenteel doen de huizen die af zijn het echt voor rond de 162 :D

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.792
    113
    Nou ik duim met je mee hoor, ;)

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat je dat doet, 2 hypotheken straks en een kindje :(
    Moet er niet aan denken...

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    dat was ook niet helemaal voorzien...we hebben gewoon een gok genomen en misgegokt...het was niet voorzien dat er zo'n crisis zou losbarsten. maar we redden het wel hoor ;)

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    was ook niet te voorzien johanna..

wij hebben hetzelfde..
    huis staat vanaf juli nu te koop, in juni werd er nog verkocht in de straat. Nu staat het stil
    :(
    nou komen de feestdagen er nog eens aan.

het is altijd maar een gok, ons huis ervoor was binnen 3 mnd weg.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dit had toch niemand kunnen voorzien?

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Niemand had kunnen voorzien dat de markt zo zou instorten, tuurlijk is het vreselijk balen maar goed echt keus heb je nu niet meer.
    Ik duim dat het huis snel verkocht word Johana.

Wij weten eigenlijk nog niet echt iets meer. De kijkers zijn nog steeds erg enthousiast, maar............ze willen eerst kijken of ze de financieen rond kunnen krijgen. Mocht dat zo zijn, is ons huis nog steeds eerste keus en gaan ze een bod doen.
    We wachten maar weer af....

Iedereen heel veel sterkte met de verkoop!

20. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    Hier staat ons huis nu ong. 10 maanden te koop. en helaas ook nog niet verkocht.
    in de tussentijd wel 3 '' kopers'' gehad. maar niet doorgegaan. 1x hadden mensen bod uitgebracht was geaccepteerd etc. toen kwam die vrouw erachter,dat er ooit een aantal jaar terug een man in ons huis was overleden. die man was verdorie 70 maar goed zij kon dat niet verkroppen dat er iemand in ons huis is gestorven.dus ging het niet door. 2e x was een man die had ook een bod uitgebracht en was geaccepteerd. maar die kreeg de hypotheek niet had teveel schulden. en de 3e x kwam een ouder echtpaar van 60 jaar hadden nog nooit een huis gekocht en wilden nu nog een huis gaan kopen, dus weer bod uitgebracht weer geaccepteerd. maar kregen geen hypotheek van de bank vanwege het overlijdingsrisico moesten dus meer verzekeringen gaan betalen. dus we wachten nog steeds op de koper

Deel Deze Pagina