dieseltje leuk huis inderdaad ik vind het niet duur, hier heb je geluk als je een appartement vind voor dat geld. bij ons zijn de prijzen echt duur het huis naast ons is voor 300,000 euro verkocht en dat is een middenwoning en geen grote.
Ons huis was binnen 3 weken verkocht en we heben 9 kijkers gehad. Dit was afgelopen mei. Je moet foto's veel verspreiden ( ik heb een advertentie op Hyves gezet en uiteindelijk heeft een oud klasgenootje van de basisschool het gekocht) Lekker pronken met je woning helpt volgens mij echt!
Ik vraag me toch altijd af waarom er tussen de huizen in Nederland zoveel prijsverschil zit. Het ene gebied hanteert hele andere prijzen dan het andere gebied. Dan houden ze dat dus eigenlijk zelf zo hoog. Ik vind het dus echt heel erg duur voor zo'n klein huisje. Daar kun je hier in Friesland een hele mooie 1 gezinswoning voor kopen met 4 slaapkamers. En Rona, ik denk dat je gelijk hebt. Hoe meer pronken hoe beter. Dieseltje, ik wil wel een link op mijn hyves plaatsen,
@bosi: Ik denk dat de huizenprijzen zo verschillen vanwege werkgelegenheid. Het is nu eenmaal een feit dat in en rondom de randstad wonen veel duurder is dan buiten dit gebied. Een eensgezinswoning met 4 slaapkamers kost hier zo'n 275.000 euro ( ) Haha, nee je hoeft geen link te plaatsen hoor, maar bedankt voor het aanbod!
@Xenas: (waar ken ik die naam toch van?) ik weet zeker dat het gaat lukken met je huis. Maar ik duim nog steeds hoor. @Johana: hoe ging het met de kijkers vandaag? @Dieseltje: jeetje meid wat een ellende zeg. Gelukkig dat jullie nog een huurder hebben zeg. Ik stop per direct met zeuren als ik je verhaal lees. Hier hebben de kijkers afgehaakt. Ze kunnen de financiering niet rond krijgen. Helaas pindakaas. Op naar de volgende kijker/koper.
Jammer Johana, helaas komen ze soms met zulke kut smoezen. Bij mijn schoonouders was er te weinig parkeer ruimte (3 parkeerplaatsen voor de deuren en de mogelijkheid voor een eigen oprit, hoeveel auto's willen ze kwijt )
Oh ja, sommige dingen vind ik heel begrijpelijk, bijv. over de indeling ofzo, maar we hebben bijv. ook reacties gehad als 'nee, we willen een huis met een zolder' of 'de tuin is te klein'. Ja, léés de omschrijving dan, er staat toch dat er geeneens een zolder op zit en de afmetingen van de tuin geven aan dat het geen enorme lap grond is.
@jo: Ja inderdaad. Van mijn huis werd ook gezegd, ja het is een oud huis..... Ja dat staat in de omschrijving! Dat is nou net de charme van het huis! Dat soort dingen....... Of, ik heb 3 slaapkamers nodig LEES DAN! Je hoopt er bij elke bezichtiging weer op dat het wat gaat worden en dan komen ze met dit soort excuses.... Heel irritant.
jaaaaa ons huis is verkocht! Weet nog niet de extacte opleveringsdatum.. maar het wordt jan/feb al!ohhhh ik ben zo blij.. geen dubbele kosten meer!
@Xenas: super meid! @Natasja: jeetje meid dat is al lang zeg. Wel nog kijkers af en toe? Ik hoop voor iedereen dat het niet lang maar mag duren.
Ja bij vlagen ineens weer een aantal, nu al weer even niks. Is niet het seizoen hahaha ik heb gewoon niks te besteden buiten alle vaste lasten en dat is soms echt lastig.
Ja daar wonen we al 11 maanden in (was nieuwbouw, dus na aankoop vand deze op papier, hebben ons andere huis direct in de verkoop gedaan)
Hè, dat is zeker vervelend. Nou, ik hoop dat we snel weer eens kijkers krijgen, maar het ziet er 's winters ook allemaal zo troosteloos uit, de tuin is zo'n kale boel en het is een stuk donkerder. Niet iedereen kijkt daar doorheen. Maar goed, berichten als die van Xenas geven ons weer moed !