Hoe lang stond jullie huis te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    hm dat is wel heel erg drastisch dan ja. balen zeg

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Grappig hoe verschillend iedereen denkt.
    Wij kopen juist niet omdat wij dus denken (en hopen...niet leuk voor huiseigenaren, maar wel voor kopers) dat de markt in elkaar stort.
    Wij wonen hier prima dus hebben alle tijd vd wereld.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is voor niemand leuk, ook niet voor kopers, want dat betekend dat de hele economie in stort, kijk naar de VS, Groot-Brittanië en Spanje. Dan loopt de werkeloosheid gigantisch op en zijn we allemaal nog veel verder van huis. Je kunt natuurlijk wachten tot de prijzen iets zakken, maar als de markt echt in stort is dat echt niet iets om blij mee te zijn.

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ons huis staat nu voor 148500. Volgens de (3!) heren makelaars een reële prijs. We hebben het te koop gezet voor die prijs, maar ga hem een dezer dagen vragen om de prijs redelijk wat naar beneden bij te stellen. Wil gewoon de prijs die ik heb betaald + investering van mooie badkamer, tegelvloer en dat soort dingen eruit en dan hoef ik echt geen winst te maken. Dus we zien wel.

Hopen dat de markt lekker instort... Dan blijft iedereen dus ook in zijn huis zitten, is er weinig tot niets meer te koop en stagneert de hele boel. Incl. bouwbedrijven, keukenboeren, verfmakers, aluminiumproducenten... Dat is een goed teken! :-s

Als de huizenmarkt in elkaar stort is de economie ook inmiddels dermate in elkaar gestort... dat is nu niets iets waar ik -persoonlijk- op zou gaan zitten hopen....

Maar ik hoop voor iedereen dat de huizen snel verkocht zijn, wens jullie allemaal slaapvolle nachten toe!

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik snap idd niet zo goed hoe mensen kunnen hopen dat de markt in elkaar stort :(
    De gevolgen zijn echt wel groter dan alleen de daling van de huizenprijs hoor.

6. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    idd als de huizenmarkt instort, stort alles in, werkloosheid stijgt enorm etc etc.
    Voor je eigen huis krijg je niks neer, leningen kun je niet meer afsluiten etc .

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meiden, ik ben blij! Wij hebben as maandag weer kijkers. Willen jullie aub duimen?

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    @Nynke, ja, ik zal voor je duimen, mooi! Wij hebben volgende week ook kijkers, dus dat is weer een dag flink poetsen, maar dat hebben we er graag voor over.

9. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    :( de kijker voor vandaag heeft afgezegd ivm ziekte, zou een nieuwe afspraak maken...ben benieuwd

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Dat is balen, maar ja, half Nederland is inderdaad ziek, hij belt vast snel weer voor een nieuwe afspraak!

11. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja dat is ook zo, stom griepvirus!

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    nynke: super ik duim voor je!

blablabla: balen zeg, maar hopelijk maken ze snel een nieuwe afspraak!

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Wij hebben sinds dinsdag mijn oude appartement verkocht! Er waren in totaal 4 kijkers geweest en 2 hebben geboden. Allemaal in 2 maanden tijd.

Lekker gevoel dat dat verkocht is.

Hoop dat het voor jullie ook gaat lukken.. :)

14. valhalla

valhalla Niet meer actief

@ Nynke, ik duim voor je! Succes met je huis tot in de puntjes opruimen... ;)

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Wij hebben ons huis sinds september te koop staan. Dacht dat we hem zo kwijt zouden zijn. Leuke starterswoning. Goede prijsklasse, maar helaas we hebben afgelopen donderdag pas de eerste kijkers gehad :( Het is echt slecht. We hebben sinds 2 weken een ander huis, dus zou fijn zijn als ons huis snel verkocht word. Maarja afwachten is het enige wat je kunt doen..

Verder iedereen heel veel succes met het verkopen van jullie huis.

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    BlaBlaBla: als hij echt geïnteresseerd is komt hij wel weer.

Sannaa: gefeliciteerd!

Jo79: ik duim voor jullie.

Hier druk aan het opruimen en schoonmaken. Ik heb zelfs vanmiddag nog een klein muurtje gewit. Ik hoop zo dat het nu wat gaat worden.

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik hoorde vanochtend of gisteren bij dat financiele rtlz nieuws dat er toch nog 2000 huizen per week verkocht worden. Ik vind dat eigenlijk al veel, ook als het geen crisis is. Hoeveel waren het er voorheen dan wel niet?

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier heel goed nieuws: het huis is verkocht!

Gisteren kijkers en vanochtend om 11.30 was het rond. 5 duizend euro onder de vraag prijs.

Het kan dus wel meiden.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    @Nynke, dat is heel snel gegaan, gefeliciteerd!

20. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Gefeliciteerd Nynke!

Deel Deze Pagina