gefeliciteerd! stuur ook even wat kopers onze kant op...sinds vorige week hebben wij ons nieuwe huis..maar huidige huis nog niet verkocht*zucht*
Ons huis staat nu 4 maanden te koop, we hebben wel al 11 kijkers gehad. Over 3 maanden wordt ons nieuwe huis opgeleverd, dus duimen dat er de komende maanden iest gebeurd....
@Marsab: een super gevoel. Maandag het verlopig koopcontract tekenen, dan drie bedenkdagen en de 11 feb moeten ze hun financiering rond hebben. Maar ze zijn al bij de bank geweest en weten wat ze kunnen dus daar zijn we niet bang voor. @Johana: ik stuur alle kopers naar jullie toe. @2bb: ik hoop dat jullie snel weer kopers/kijkers krijgen. @Naiobi: heel veel succes maandag. Hier heeft een cake bakken vast de doorslag gegeven.
@naiobi.. succes maandag! @all.. hier is het ook bijna zover... de financiering is rond.. dus ze kan niet meer terug! 13 feb hebben wij de overdracht! Jippie!
Voor de mensen die hun huis verkocht hebben, hoeveel kijkers hebben jullie gehad en hoeveel hebben er een bod gedaan? Wij krijgen vandaag weer kijkers, ben benieuwd. Van de eerste 2 kijkers krijgen we vandaag of morgen een terugkoppeling.
Wij hebben in de 9 mnd tijd 3 kijkers gehad, geen bod. We gaan nu veranderen van makelaar. Onze andere makelaar had teveel fouten gemaakt. Volgende week een gesprek met een andere makelaar, en de taxatie. We nodigen er ook nog meer uit om te vergelijken. Niet zo zeer om het bod, maar ook kwa makelaar.
Wij hebben 4 kijkers gehad, en stonden 6 maanden te koop. We hadden hele enthousiaste kijkers maar die haakten af op de financiering. Nu is het rond met de laatste kijkerss, het voorlopig koopcontract is getekend. @Loekie: shit zeg dat is echt balen zolang geen kijkers. Allemaal: heel veel succes!
Nou dames, Na 50 kijkers hebben we een bod gehad, helaas veel te laag en daarom geweigerd. Een week later kregen we een 2de bod. Ook laag maar wel moeite waard om te onderhandelen. We hebben nu een 2de tegenbod gedaan en wachten af.. Huis staat nu al zo'n 7 maanden te koop.
Ons huis is trouwens ook verkocht, het voorlopig koopcontract is getekend, maar ik rust pas echt helemaal als de financiering rond is. Geweldig hoor, ben blij dat we die zorg niet meer hebben. En ze kunnen er kort nadat wij verhuizen in, dat is wel zo fijn. Ons huis heeft 5 maanden te koop gestaan. Alle anderen die nog hun huis in de verkoop hebben, veel succes! De makelaar had sowieso weer opeens wat meer huizen verkocht, dus er wordt echt nog wel het een en ander verkocht.
@Jo79: van harte gefeliciteerd met de verkoop. Ook binnen 5 maanden verkocht dus. Bij ons moeten de kopers de financiering de 11e rond hebben. Vind het nog wel even spannend. Hoe gaat het met de rest? @Natasja: ik las op een ander topic dat jullie weer kijkers hebben. Heel veel succes. Ik hoop en duim me suf voor jullie.