Hoe lang stond jullie huis te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb nooit een huis verkocht maar het huis waarin we nu wonen, stond 5 dagen te koop en er was al een bod op uitgebracht. Wij hebben meteen aangegeven dat wij ook interesse hadden en als reserve op de lijst wilden. Toen de koop met de eerste verkoper op het laatst niet doorging (hij kreeg de hypotheek niet rond) mochten wij een bod uitbrengen en 3 maanden later zaten we erin ;)

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    3 dagen ;) Toen verkocht, maar er waren nog meer gegadigden.....we were very lucky :D

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mensi wat een prachtig huis! Leuk ook in Markelo! Ga graag naar Markelo's feest! :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  6. Dushi

Dushi Niet meer actief

binnen drie dagen getekend.
    Achteraf afgevraagd of ik er niet meer aan kon verdienen :) :)

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

Voor die prijzen koop je hier weinig :(

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
  9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Queenbee grappig huis, de tuin foto vind ik saai, zou er nu alles groeid en bloeid een nieuwe voor laten maken.
    Iets meer met plantenbakken werken zeg maar.

Anniek jou huis had ik al eens gezien ;)

Alice hey wat leuk, kom je ook uit de buurt?
    Groetjes Mensi.

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ons oude huis staat als sinds augustus 2006 te koop. Nu dus 1 jaar en 9 maanden....... We hebben nu vanaf juni 2007 dubbele lasten.

Dit is em: http://www.mbmakelaardij.nl/aanbod/id=15

Het probleem bij ons is dat er in het dorp 132 ( :confused: ) woningen in deze prijsklasse te koop staan... En dan is het nog niet eens een groot dorp..... Er word heel veel nieuw gebouwd, alles komt te koop.....

Je moet het maar net leuk vinden. Ik ben er nog steeds weg van, maar het werd te klein.......

11. Niet meer actief

Ons huis stond destijds bijna 6 maanden te koop.
    Er zijn de eerste 2 weken toen 3 stellen komen kijken, maar dat is toen niks geworden.
    Een hele tijd geen kijkers gehad en toen..... kwam één van die 3 stellen nog een keer kijken en die hebben het toen uiteindelijk ook gekocht.

gr. Naja

12. PBiard

PBiard Actief lid

6 mrt 2007
    475
    0
    0
    Management secretaresse
    Hendrik Ido Ambacht
    Ons huis is op 14 februari de verkoop in gegaan, na 3 weken kregen we de 1e kijkers en zij hebben gelijk een goed bod neergelegd waar we mee akkoord zijn gegaan. Vandaag te horen gekregen dat de hypotheek helemaal rond is. Alles heeft dus bij elkaar gezien nog geen 3 maanden geduurd.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het een leuk huis, maar ik heb wel enkele opmerkingen/aanbevelingen

* Foto's van alle ruimtes. Ik zie nu nergens hoe de slaapkamers/zolder eruit zien
    * Iets "gezelliger" maken. De keuken en de badkamer bijvoorbeeld vind ik erg kaal aandoen.
    * Misschien toch een idee om er wat geld aan te spenderen, zoals de rooster voor de radiatoren, likje verf erop om het wat frisser te laten overkomen.

Verder ben ik lid van Vereniging Eigen Huis, zij geven ook een magazine uit en een tijdje terug stonden daar allemaal tips in om je huis aantrekkelijker te maken voor de verkoop. Misschien heb je dat blad al maar anders wil ik het je wel toesturen.

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Mensi: waarom staat jullie woning niet via funda? Mis je zo geen potentiele kopers?

Onze huidige woning heb ik in 2003 gekocht. Vorige woning toen binnen 5 dagen verkocht voor de richtprijs. Huidige woning stond al anderhalf jaar te koop. Nogal een verschil.

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Jeetje wat een goedkope huizen allemaal zeg! Dat is hier in de buurt wel anders. Wij hebben vorige maand het appartement van mijn vriend verkocht. Nieuwbouw, 1 slaapkamer, 75m², nog geen keuken / vloeren / badkamer erin. Alles moet nog helemaal afgewerkt worden. Kleine tuin, maar die is ook nog niet aangelegd. Is verkocht voor 198.000 euro! En voor een tussenhuis betaal je hier echt minimaal 250.000 euro, dan moet er echt vaak nog een helemaal aan opgeknapt worden! Raar zeg, dat er echt zoveel verschil in zit, aangezien wij ook gewoon in een dorpje wonen.

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    ons huis gaat volgende maand de verkoop in!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje jullie staan ook al zo lang te koop, zijn jullie al gezakt in prijs?
    Wij willen het ook liever niet verhuren, vanwege de negatieve verhalen die ik hoor zoals dat je de huurders er niet makkelijk uit krijgt, zooitje van maken etc.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind het er goed uitzien, zou het zo willen kopen! Jammer dat jullie woonplaats een beetje uit de richting is...

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @lafo: Ja we zijn wel iets gezakt maar niet zo heel veel. De makelaar adviseerd dat ook niet omdat dit bedrag sowieso niet teveel gevraagd is. Ik heb het huis 3 jaar geleden gekocht. Ik was net gescheiden dus geen cent te makken. Ik heb het huis voor 150.000 euro gekocht, 6% kosten koper erbij en 5.000 euro geld voor de inrichting. Totaal hypotheek is dus 168.800. Er moet dus sowieso geld bij. Dat is niet erg (hebben we gespaard), maar veel zakken doen we dus niet meer.

De woning word nu al sinds 9 maanden verhuurd. Ik ken de huurder en ik moet zeggen ik kan me geen betere huurder wensen.... Jammer genoeg gaat hij er in juni uit. Ik heb al een nieuwe huurder voor 1 jaar....
    Als we het niet verhuren komen we echt niet rond hoor.... Dus moeten wel.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb jullie huisjes even bekeken (nieuwsgierig als ik ben :) ) en het ziet er allemaal prachtig uit!
    Ik hoop dat jullie huizen snel verkocht worden zodat je van de dubbele lasten af bent en/of opzoek kan gaan naar een andere woning!

Liefs!

Deel Deze Pagina