We hebben de opdracht bij de makelaar stop gezet, vanwege fouten, we zijn op zoek naar een andere makelaar of willen het zelf verkopen.
@Mensi, is makelaarsland niet een optie? Je betaald ook weinig courtage.. Bij ons is de knoop nog steeds niet doorgehad. We zijn al 2 weken bezig met onderhandelen, wat duurt het toch allemaal lang..
Gefeliciteerd aan de 2 dames die hun huis verkocht hebben Wij hebben het huis nu bijna een maand te koop staan en 5 kijkers gehad waarvan 1 al voor de 2e keer, hopen dat we daar nog iets van horen
gefeliciteerd voor diegenen die het huis verkocht hebben hier vorige week nog kijkers gehad..maar die zaten in de orienterende fase en ons huis was één van de velen die ze gingen kijken, verwacht er niet al teveel van. Huis staat inmiddels (ong) 7,5mnd te koop...weet niet eens hoeveel kijkers we gehad hebben wel een stuk of 15 denk ik...hopen dat er binnenkort een gegadigde langskomt...nu het leegstaat ziet het er wel een stuk beter uit moet ik zeggen...
Gefeliciteerd als je je huis hebt verkocht! Update van hier: huurder hebben we uit ons huis kunnen krijgen ná een rechtzaak. Pffffffff. Nu nieuwe huurders voor 1 jaar die betrouwbaar lijken. Huis tijdelijk uit verkoop. Hij stond nu al 1,5 jaar te koop.
Fijn dat je die huurder er uit hebt. Hier ook een rot ervaring met een huurder. ( Ik krijg nog zeker 1200 euro van haar, :x )
Nou dames, EINDELIJK! Huis is verkocht onder voorbehoud.. we hebben een deal en nu afwachten tot de financien rond zijn. Dan hebben we zekerheid
Enise gefeliciteerd! Een hele opluchting toch? Na zoveel kijkers zul je blij zijn dat je niet meer op de meest onhandige ogenblikken de huis van top tot teen moet poetsen.
Dank je Jo! Zeker weten, wat een opluchting zeg! Echt een goede timing ook, want onze nieuwbouwwoning wordt ook binnekort opgeleverd
Vrienden van ons hebben 2 weken geleden hun huis te koop aangeboden. Het stond op woensdag op Funda en zaterdag's was het al verkocht. 5000,00 onder de vraagprijs. Maar een korte tijd later waren de kopers het niet eens met n clausule en die vrienden van ons wilden dat perse. En eigenlijk vonden ze die kopers niet zo sympathiek, en niet onbelangrijk, er was nog een gegadigde. En die hebben het dus nu gekocht. Dus hun huis is eigenlijk in 1 week tijd 2x verkocht. Het kan dus nog wel gebeuren. Houd moed. (en tis niet eens n bijzonder huis, vrij gewoontjes eigenlijk)
@enise.. gefeliciteerd meid! @all.. hier afgelopen vrijdag de overdracht gehad, van onze oude woning! Dus na 7 maanden met dubbele lasten te hebben gezeten, zijn we er eindelijk vanaf en kunnen we weer gaan sparen!
WOEIWOEIWOEI! We hebben as. vrijdag een kijker! Ben net al een uur als een kip zonder kop op aan het ruimen geweest en het is niet eens een rommel hier! Afgelopen zaterdag paste mijn schoonzusje op Lena, volgens haar was er een man langs geweest die wilde weten of het huis nog te koop stond? Vaag verhaal maar d'r Pools is beter dan haar Nederlands dus soms snapt ze het allemaal niet zo. Maar misschien zijn dat deze mensen. Spannend, morgen lekker opruimen en poetsen en hopelijk vallen ze ook (figuurlijk dan) voor ons lieve huisje
Mijn flat staat nu 6 maand te koop. 10 afspraken 4 bezichtigingen (1 voor de 2e keer, maar laat daarna niks meer van zich horen) 2 afzeggingen 4 kwamen er gewoonweg niet opdagen!
Ik weet niet hoe ze het vonden, ik hoop leuk. Ik had alle kinderzooi in de auto gepropt, bladeren geharkt, katten naar buiten, alles streeploos schoon, lampjes aan binnen, parasol buiten opgezet het zag er super uit (was echt zo blij met ons huis toen ik later weer binnenstapte 8)) maar ja, of ze er voor gevallen zijn? Ik hoor maandag meer dus ik ben benieuwd! @ Katalaya, dat is balen zeg, fijn dat er wel interesse is, maar pff je zal maar weer aan het opruimen enzo zijn geweest en dat ze dan niet komen! Ik hoop dat je snel serieuze kijkers krijgt! @ Nynke, hebben de kopers van jullie huis de boel nu rond kunnen krijgen? Hoop het! @ Xenas, gefeliciteerd met de verkoop trouwens!
hey meiden een gekke vraag van mij hoeveel zijn mensen breid om te zakken met geld? ik weet dat iedereen verschillend is maar wel goed om te weten , we willen namelijk al heel lang huis kopen maar dat lukt niet ivp eigenzaak , met eigenzaak gaat hypotheek 4 x van hoeveel winst je maakt per jaar ,dat kunnen ze aan je geven nou we zien hele leuke huizen hoor maar allemaal net 20.000 boven dan wat we zouden kunnnen krijgen . ik weet dat het heel veel is , maar zijn er mensen die zo veel gezakt zijn? ohja als mensen zijn die geen antwoord willen geven is ook prima
@ Meesa, als er bij ons de kijkers/kopers zouden komen met een bod bijvoorbeeld een paar duizend onder de vraagprijs: verkocht! Maar ons huis is ook nog geen anderhalve ton. Ik zou het gewoon proberen. Mijn ouders hadden een huis op het oog van 500.000. Zij 400.000 geboden. Uiteraard niet akkoord, mijn ouders boden toen 450.000. Nog steeds niet akkoord. Twee maanden later belde de makelaar, de verkopers accepteerden het bod. Uiteindelijk hebben mijn ouders het niet gekocht, maar een beetje onderhandelen en je poot stijf houden kan altijd natuurlijk blijkt maar weer.