Dankje Valhalla we krijgen niet veel hypotheek ,we hebben kleine zaakje ,dus ben bang dat het niet gaat lukken maar wel grappig dat de makelaar na 2 maanden terug belt en wel akkoord gaan hahaha , kunnen we ook proberen
Ons huis is verkocht (onder voorbehoud van het rondkrijgen van de hypotheek, maar dat zal wel lukken) Binnen 3 maanden dus, ben zooo blij
ons huisje ook.. in december te koop gezet, maar zagen dec eigenlijk als verloren maand omdat makelaar pas heel laat foto's maakte en op internet zette. 4 kijkers gehad, en nu onder voorbehoud van hypotheek verkocht.. dus binnen 3 maanden! ben dolgelukkig
wij hebben ons huis vorig jaar binnen twee weken verkocht en weer twee weken later een ander huis gekocht echt super snel
dat is wel rottig zeg hoe lang staat het nu te koop? @fokje, Wow! 2 weken, dat is een recordtempo zeg
@Valhalla: ons huis is officieel verkocht. Binnen 5 maanden en voor een goede prijs. We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen van onze emigratie. Heb je al wat gehoord van de makelaar? @Loekie: meid wat onwijs balen zeg. Gaat het om jullie huis of dat van je (schoon)ouders? @Blablabla: super zeg! Gefeliciteerd. @Limmeke: ook gefeliciteerd! Meiden allemaal heel veel succes. En geef de moed niet op. Het huis van de buren heeft bijna 2 jaar te koop gestaan en is nu, onder voorbehoud financiering, verkocht.
@ Loeki, balen zeg, staat al een tijdje te koop toch? @ Fokje, lekker snel! Dit huis heeft volgens mij ook anderhalf jaar leeg gestaan toen wij erin kwamen, hopelijk komt het nu niet zo ver! @ Nynke, waar gaan jullie heen emigreren? Spannend!
Mijn voormalige echtelijke woning (waar ik nog in woon) staat sinds september te koop en er is nog geen mens naar komen kijken. de makelaar snapt er ook niets van..want de prijs is alleszins redelijk en het is van top tot teen verbouwd. Heel vervelend, want in dit huis mag ik mijnnieuwe partner niet ontvangen en bovendien kost het me handen vol geld om erin te wonen. maar ik heb geen andere optie. Nu heb ik het opgegeven voor de open huizen route op 28 maart en hoop, dat dát iets oplevert. Je hebt maar één koper nodig, per slot van rekening.
Van mijn schoonouders, maar we leven erg mee natuurlijk. Niet in de laatste plaats omdat ze van plan waren om vanaf september 2007 een dag in de week op onze dochter te passen en zolang ze niet verkopen heb ik geen oppas voor die ene dag. Nu heb ik het tot juli op mijn werk kunnen regelen, maar vanaf augustus moet ze een dag extra naar het KDV en dat was helemaal niet onze bedoeling ook zou het voor haar wel erg fijn zijn als niet beide opa's en oma's op ruim 2 uur reizen van ons vandaan zitten. Want ze is erg gehecht aan haar opa en oma. NU zien we ze misschien eens per maand.
Hellen1971, vervelend zeg, heel veel succes, en ik hoop dat er snel wat kijkers komen. Heb je de advertentie ook hier neergezet in te koop? Loeki2, ik duim met je mee hoor!
Dames....nog meegedaan met de open huizen route gister? Hier 2 stel kijkers, afgelopen donderdag stel geweest die zeer positief waren, nu afwachten.....
Ja, wij deden ook mee en we hebben twee kijkers gehad (1 stel). Ze vonden het een leuk huis, ze waren positief. Heb de folder meegegeven en gezegd dat we altijd bereid zijn om te zakken met de prijs, dus ik hoop dat het wat oplevert... Kan het maar kwijt zijn, zeker nu ons nieuwe huis half mei al wordt opgeleverd. Succes aan iedereen, zal duimen voor jullie voor kijkers en kopers!
Mijn flat is verkocht ZONDER voorbehoud! Maandag het voorlopig koopcontract tekenen. (Oké, er zijn dan nog 3 dagen bedenktijd, maar koopster wil er 20 april al in! Dus die heeft geen reden zich terug te trekken, want dan staat ze zelf ook op straat!) Was nog even stressen, want we krijgen dinsdag de sleutel van onze veel mooiere huurwoning! (We gaan naar een andere stad en willen eerst huren om over een jaar of 2 rustig te kijken naar een koopwoning, als de markt zich wat gestabiliseerd heeft en we definitief weten waar we ons willen vestigen...) Over 2 weken moeten we dus al over zijn. Deze zomer voor het eerst sinds ik uit huis ben, weer een eigen tuin!
hier 6 kijkers gehad..2 ervan nog echt in de orienterende fase maar 4 waren behoorlijk serieus..1 stel was ook al echt bezig met hoe ze het konden inrichten en/of verbouwen dus duimen maar weer.