Hoe lang stond jullie huis te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik hoop voor jullie allemaal dat de opendag wat heeft opgeleverd.
    @Valhalla, ja, wij zijn ook met de prijs gezakt en toen was het zo verkocht. Natuurlijk hadden we het een jaar geleden voor veel meer kunnen verkopen, maar ja, het is nu eenmaal zo en wij wilden niet met twee huizen blijven zitten. Bovendien kunnen deze mensen er heel snel in, dus dat scheelt ook weer, staat maar heel kort leeg.
    Deze week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, jiehoe!

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Wij hebben gisteren open huis gehad en geen enkele kijkers gehad... Dus waarschijnlijk gaan we het uit de verkoop halen..

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier hebben de kijkers afgezegd :cry: je wordt er zo moedeloos van.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
  5. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Het huis wat ik samen met mijn ex had, was binnen 2/3 weken verkocht! Dat was nog wel in de gunstige tijd, ongeveer 2,5 jaar geleden.

Is trouwens ook voor de vraagprijs verkocht!

Ik snap eerlijk gezegd niet, dat mensen nu hun huis te koop zetten. Of zelfs nog erger, een ander huis kopen, terwijl het eigen huis nog niet eens verkocht is!

Zou dat risico echt nooit van me leven nemen!

Groetjes

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    er zijn tal van redenen waarom mensen nu hun huis te koop zetten..
    bij ons was reden... tied om ons definitief samen te vestigen in andere woonplaats.

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Loekie: wat onwijs balen zeg.

@Zeeprest: wij hebben ons huis te koop gezet omdat we gaan emigreren naar Zuid Frankrijk. We hadden geen haast met de verkoop en hebben de gok genomen. Nu hebben we super geluk gehad dat het binnen 5 maanden is verkocht en voor een goede prijs.

Je moet nu gewoon geluk hebben. Het huis van de buren heeft 2 jaar te koop gestaan, die van ons 5 maanden en die van de achter buren 3! weken. Allemaal gelijke huizen met een redelijk dezelfde prijs.

@Johana: al wat gehoord?

@Katalaya: gefeliciteerd!

@Valhalla: en nog nieuws? Wij gaan trouwens emigreren naar Zuid-Frankrijk

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De twee kijkers van de open dag hebben ook aangegeven geen verdere intresse in het huis te hebben. Ik word hier zo moedeloos van.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    :( Ja dat schiet inderdaad echt niet op.

Terwijl het toch helemaal niet zo slechte tijd is om een huis te kopen.

Wij hebben nu geen koophuis en kunnen over 2 maanden uit het huurhuis als we dat zouden willen ( einde jaar verplichting).
    Ik ga toch echt serieus weer rond kijken. Over 2 weken een afspraak bij de hypotheker.

Wij hadden ook een leuk huis gezien bij de open dag, maar de buurt is heel twijfelachtig. De straat zelf ik half huur en half koop. Een straat verder staan prachtige woningen aan het water van 4 a 5 ton. Dus heel dubbel.

Maar volgens mij is de rente nu toch best laag? Weet iemand dat?

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Loekie: wat onwijs balen zeg! Ik blijf hopen dat het geluk jullie kant op komt.

@Bosi333: kijk maar eens op deze link voor de rente standen. http://www.hypotheekrente.nl/rente/

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    grom bericht is weg....maar huis is verkocht!!! :D

ik duim verder voor jullie!

12. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Ons huis is in januari in de verkoop gebracht en na 5 weken verkocht!!! Ontzettend veel geluk zeker in deze tijd snel verkocht. Ga samenwonen heb ben super blij dat de laatste maanden van mijn zwangerschap daar geen 'zorgen' om heb!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij zitten nog op het Wachthusbankje.

14. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik dacht, laat ik dit topic maar weer es omhoog halen. Ben hier nieuw (op dit topic dan...)! Ondanks alle adviezen van onze omgeving om het vooral niet te doen in deze tijd, hebben wij vorige week ons appartement in de verkoop gezet. Na 1 dag op Funda hadden we gelijk al een bezichtigingsafspraak, deze mensen laten binnen enkele dagen weten of ze verdere interesse hebben. We hebben geen haast, hebben nog niks anders gekocht, maar zouden het natuurlijk wel leuk vinden om het te verkopen, des te eerder kunnen we doorstromen naar een eengezinswoning.

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier nog steeds niks na bijna 2 jaar..
    om gillend gek van te worden...
    Opendag.. 4 kijkers..
    deze week ook nog kijkers en 2 afzeggers..

Geld om in het huis te steken voor eventuele verbeteringen hebben we gewoon weg niet..
    Huis is prima verder hoor.. mensen hebben ook weinig commentaar.. ze hebben gewoon geen haast.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij krijgen morgen weer kijkers. Rekenen maar nergens meer op, zal toch wel niet door gaan. Hoop durven we allang niet meer te hebben.

17. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    eerste keer dat ik hier reageer;

wij hebben ons huis vorig jaar augustus te koop gezet en in december verkocht. dus 5 maanden stond het huis te koop. Wij hebben maar 1 stel over de vloer gehad. Na 2 maanden kwamen ze nog eens kijken en toen begon de onderhandelingen. Hij stond te koop voor 259.000 euro en we wilden 250.000 euro minimaal krijgen. Maar door alle negatieve berichten over de huizenmarkt zijn we verder gezakt naar 246.750 euro. Achteraf zijn we heel blij dat het huis verkocht is. Nu kunnen we beginnen met het bouwen van onze nieuwe woning!!! Succes!!

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Loeki2, ik duim weer met jullie mee.

dds, dat is inderdaad veel geluk hebben.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Loekie en Natasja zijn jullie nog niet van jullie huizen af!
    Ik moest toevallig vanmiddag aan jullie denken, dit is toch niet te geloven...
    Sterkte hoor, ik hoop dat er toch echt een keer een einde aan gaan komen!

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

Loeki, succes met de kijkers, hopelijk nu eindelijk mensen die de mogelijkheden van de woning kunnen zien!

Natasja, ook veel succes (voor zover ik heb begrijp komen er nog mensen die niet hebben afgezegd toch?)

Wij hebben morgen ook weer kijkers. En net reden er mensen over de dijk, die overduidelijk naar ons huis kwamen kijken... Gelukkig ligt alles al netjes aan kant voor morgen :D Ik hoop zo dat ze het net zo'n gaaf huisje vinden als wij destijds!

Deel Deze Pagina