Hier schiet het ook niet op... zelfs met open huis maand terug geen eens kijkers gehad.. Misschien het huis maar van de markt halen... en begin volgend jaar maar weer te koop zetten.
Nou ze waren wel te spreken over het huis, enthousiast wil ik niet zeggen. Voordeel is dat het huurders zijn die naar een koopwoning willen, dus wachten op de verkoop van een ander huis is niet nodig. Ze vielen wel over een kleine dressoir in de woonkamer nou ja, die gaat gewoon mee en is 1,10 meter hoog, hij vormt een afscheiding tussen de keuken en de woonkamer, maar die blijft echt niet staan hoor. Snap dat soort opmerkingen gewoon niet.
Dat is wel lomp inderdaad zeg Het is blijkbaar heel moeilijk om je een huis voor te stellen met een ander verfje en je eigen spullen erin! Dat zie je ook vaak bij die makelaarprogramma's op tv... Nou, ik had alles helemaal tot in de puntjes opgeruimd vandaag. Volgens onze buren waren ze bijna drie kwartier binnen en buiten, dus dat is wel positief volgens mij. Heb nog niets van de makelaar gehoord, ben errug benieuwd!
Lees net dat ons eigen makelaarskantoor failliet is. Jammer, ze hebben ons goed geholpen met de koop van ons huis. Wat gebeurt er eigenlijk als je je huis via een makelaar in de verkoop hebt en die gaat failliet?
Hele goede vraag Loeki2, geen idee eigenlijk. Ik hoop echt dat dit de kopers zijn. Beetje domme opmerking over een kastje. Dat zei ik zondag ook tegen je schoonouders, mensen kunnen gewoon niet door een inrichting heen kijken. Heel raar eigenlijk. Valhalla, ik hoop dat het de kopers zijn. Mensi, jammer hoor. Naiobi, misschien kun je dat doen. Maar maakt het iets uit als je het gewoon laat staan? Kost toch niks extra?
@Natasja: meid, ik blijf gewoon voor je duimen hoor. @Johana: gefeliciteerd met de verkoop. @Loekie: ik duim dat dit toch wat gaat worden. Meiden geef de hoop niet op hoor. Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn maar er glooit altijd hoop aan de horizon.
@bosi dan zie je bij de woning in ieder geval niet emer staan hoe lang die al te koop staat.. Wij hebben em al voor een bodemprijs aangeboden staan, als ze dan zien dat het huis bijv. al een jaar in de verkoop is zullen ze er nog wel meer af willen krijgen qua prijs.. @Valhalla klinkt positief!! @Loeki mensen vinden het inderdaad moeilijk om ergens doorheen te kijken ... maar jah zo het huis leegstaan weten ze zelf niet wat ze met de ruimte aan moeten, dus dat is dan ook geen goed idee..
Mijn ouders hebben hun huis vorig jaar tegen elk aannemelijk bod moeten verkopen, gelukkig is dat nog gelukt voor de crisis begon, anders was het echt nooit gelukt, ook niet voor een bodemprijs.
De makelaar belde net op voor een bezichtiging voor as zaterdag.. Heb er eigenlijk al geen vertrouwen meer in maar jah we zullen het nog een keertje aankijken.. Als dat niks wordt dan geef ik wel aan dat we tot Oktober geen bezichtigingen meer willen heb geen zin om met dikke buik elke keer alles bling bling schoon te maken
Hoi allemaal, balen he die huizenmarkt op het moment. Ons huis staat sinds mei vorig jaar te koop en we wonen sinds november in ons nieuwe huis. Ik begin nu wel heel erg moedeloos te worden. Die dubbele maandlasten gaan we niet lang meer trekken. Sinds oktober ofzo zijn er ook geen kijkers meer geweest. Ook kunnen we niet meer verder zakken met de prijs omdat we al zoveel verlies maken op[ de woning. blijven duimen maar he!
Hier zijn we inmiddels 8 maanden bezig. Na de 4 belangstellenden tijdens de open huizen route bleef het angstaanjagend stil. Ik vind het moeijk om positief te blijven en nu mijn bekkenklachten erg toenemen, zie ik er ook wel tegenop om alles weer onder handen te nemen als er iemand zou komen kijken. Daarnaast moet ik binnenkort toch een keer beginnen met een babykamertje.... Bah..die rotcrisis!
Kopers zijn er wel, alleen zijn de banken minder bereid om te lenen. Wij kunnen met een flinke salarisverhoging net zoveel lenen als daarvoor. Ik duim echt met jullie allemaal mee. Wij hebben trouwens een huurder in ons huis gehad om de kosten te dekken. Die betaalde alleen niet altijd, dus moest ik naast mijn studie en Isabella nog werken ( erg zwaar). Maar het is uiteindelijk na 1 jaar verkocht.
@bosi ik vind dat maar een eng een huurder in je huis.. ben dan bang dat hij het huis dan alleen maar minder waard gaat maken... @natasjag wij hebben em ook laagstaan de prijs en daarmee gaan we al flink de boot in. Alleen omdat ik zo graag weer terug naar overijssel wil
Hier is het na de bezichtiging van vorige week akelig stil gebleven, zal dus wel weer op niks uitlopen. het is idd om helemaal moedeloos van te worden. Schrale troost dat je niet de enige bent, maar goed ... vrolijk wordt geen hond hier van.
hier ook een huis al 20 maanden te koop staan (en dubbele hypotheek en baby en fulltime werken en...) om moedeloos van te worden. maar ja we proberen toch hoop te houden en met een beetje geluk wordt het voor augustus verkocht voordat we de belasting niet meer terugkrijgen. maar ja, dit is natuurlijk allemaal gesnden koek voor jullie, tioch gedeelde smart is halve smart. jullie ook allemaal succes met de verkoop. groetjes nathalie
Zit dit toppic met veel belangstelling te lezen. Wij wonen in een 3 kamer appartement, en hebben al een dochter en een 2e kindje op komst. Dus eigenlijk is het veel te klein. Echter met de huidige huizenmarkt zijn wij dus echt niet van plan om ons huis te verkopen al zouden we dit wel heel graag willen! En tenzij je niet van plan bent om te emigreren begrijp ik ook niet zo heel goed dat mensen al een nieuw huis kopen terwijl het oude nog niet verkocht is. Ik zou dat risico niet goed aandurven. Waar ik ook erg benieuwd naar ben, op welke wijze kun je dat financieren? 2 huizen zijn 2 hypotheken toch? dus hoe zou je dat dan moeten betalen van dezelfde inkomsten? Ik heb begrepen dat een overbruggingskrediet ook niet zo heel veel is. Ben erg benieuwd!
Ik denk dat de meesten hier met twee huizen een nieuwbouwwoning gekocht hebben. Daar teken je soms wel meer dan 2 jaar voor de oplevering voor in en dan gaan de meesten er van uit dat ze nu oude huis wel in twee jaar verkopen, helaas lukt dat in de huidige markt niet altijd meer, maar wie had dit twee of drie jaar geleden kunnen voorzien?