Ons huis staat sinds 3 weken te koop. We hadden de eerste week al 3 bezichtigingen. Een stel hiervan kwam in diezelfde week met hun eigen makelaar nog een keer kijken. Beetje jammer was dat onze makelaar dit niet aan ons had doorgegeven, en vriend om half 9 nietsvermoedend in pjama naar benden loopt. De makelaar en aanhang stonden inmiddels al in de woonkamer We kregen 5 minuten om alles in orde te maken...Van deze mensen hebben we tot nu toe niets meer gehoord. Gister de vierde bezichtiging gehad. We hopen natuurlijk dat het snel verkocht wordt, zeker omdat het van mijn schoonouders is (wij hebben het gehuurd van hen) maar wij per 1 nov. de sleutel van ons nieuwe huis krijgen (dit hebben we trouwens 9 dagen na de 1e verkoopdag gekocht!). Ik hoop niet dat zij hier dan nog lang mee blijven zitten. Groet ~Snoozie
Wij staan nu een maand te koop en op internet word ons huis goed bekeken, op jaap.nl al bijna 1800 keer! Ergens doet dat me goed, het huis trekt de aandacht, maar wat belemmerd deze mensen om te komen kijken vraag ik me dan af...pfff die onzekerheid soms.
Ons huis staat nu ook te koop. 1 september worden de fotoos gemaakt en komt het ook op funda. Helen hoe is het met de kijkers afgelopen? Was het positief?
De kijkers denken erover na en zouden er deze week op terug komen. Of dat positief is of niet, durf ik niet te zeggen. Ik wacht maar rustig af! Jullie ook succes met de verkoop, Cira..ik hoop, dat je niet te lang hoeft te wachten..
Wij hebben ook een heel leuk huis gezien maar zijn nu echt aan het twijfelen wat we doen.Bij ons in de buurt staan al 4 dezelfde soort huizen te koop.Dan word het wel moeilijker om je huis kwijt te raken.En twee huizen kunnen we ons niet echt lang veroorloven.
Helena ben benieuwd of je al wat gehoord heb. Ja ik hoop dat het snel verkoopt maar ga er maar niet vanuit dan kan het in iedergeval niet zo tegenvallen. Ilona ik zou persoonlijk niet een nieuwe woning kopen voor dat de oude verkocht is.
Helaas nog niets gehoord van de kijkers. Morgen is het al en week geleden, en ik begin te denken dat het wellicht toch weer negatief nieuws wordt. OF ze zijn druk bezig met de financiering, dat kan ook. Maar het waren Turkse mensen en nu het ramadan is, kan ik me ook voorstellen, dat ze zich even niet met dat soort zakelijke dingen bezighouden. Ik wacht maar af en probeer tegen mezelf te zeggen: geen nieuws is goed nieuws.
Da's lief..maar nu we een dikke week verder zijn en het angstaanjagend stil is gebleven, ben ik bang, dat mijn positieve instelling toch niet heeft geholpen...Ze hebben niet eens de beleefdheid gehad om de makelaar terug te bellen...
Ons appartement staat sinds maart te koop, er zijn wel kijker geweest maar niets heel serieus geloof ik. Onze nieuwe woning is in november klaar. Ergens heel leuk ergens zou het nu toch wel heel fijn als er meer interesse in ons apartement komt.
Ons appartement is inmiddels definitief verkocht! Heeft zo'n 3 maanden te koop gestaan, dus wij zijn erg blij! Nu het volgende luxeprobleem: we hebben eerst verkocht en willen nu weer gaan kopen, maar we kunnen ons 'droomhuis' nog niet echt vinden. Lastig hoor, op de foto's lijken ze vaak zo mooi, maar het ideale huis hebben we na bezichtiging nog niet kunnen vinden omdat er altijd wel wat mee is (teveel opknappen voor het geld dat gevraagd wordt, leuk huis maar verkeerde wijk etc. etc). Gelukkig hebben we nog een paar maanden... Maar goed, ik begrijp dat dit niet echt thuishoort in dit topic
Ons appartement is 1,5 jaar geleden al verkocht. De eerste kijkers hebben het toen gekocht voor een meer dan schappelijke prijs
Jah..anderhalf jaar geleden was er nog geen crisis... Nu begin ik bang te worden..het staat nu biojna 1 jaar te koop en ik vrees echt dat het zeker nog wel een jaar kan duren...
Helen wat lekker %$#^van die mensen. Je kan toch minimaal het fatsoen opbrengen om de makelaar terug te bellen.......???? Maar probeer positief te blijven! Het is moeilijk! Hier zijn vanmorgen de fotoos gemaakt. Ben benieuwd wanneer het bord in de tuin komt. Dan is het echt helemaal officieel.
Sinds deze week, hier ook een bord in de tuin. Foto's zijn gemaakt, maar heb nog niks op Funda gezien. Ze zouden proberen, dat het morgen in de lokale krant zou komen. Wij hebben inmiddels wel een ander huis gekocht. Die kwam net voor onze vakantie in de verkoop. We zijn toen wezen kijken en een aankoopmakelaar in de armen genomen. Die belde regelmatig op hoe het ervoor stond. Toch wel relaxed zo'n makelaar te hebben.
De kiojkers hebben laten weten dat het huis "niet is wat ze zochten"wat ze dan wél zoeken was onduidelijk. Ook zagen ze het opknappen van de tuin niet zitten. Ach ja...
Klopt, maar evengoed was toen de prognose ongeveer een half jaar. En alsnog hebben de eerste kijkers het gekocht. Dat is dus nog steeds heel veel mazzel hebben Deze mensen waren toevallig op zoek naar precies dit type woning en hadden hiervoor alleen maar bouwvallen gezien.
Nou hier belde de makelaar straks dat de kijkers hebben afgebeld. Ze zijn uitgeloot voor een nieuwbouw woning. Jammer maar we zijn pas een week officieel bezig met de verkoop dus had ook nog geen kijkers verwacht. Nu alleen wel voor noppes terug gekomen van de camping. Ach morgen gaan we weer terug.
Ik denk dat je bedoelt 'ingeloot'. Als ze uitgeloot zouden zijn had je ze waarschijnlijk wel op bezoek gehad...