Ook wij hebben enorm veel geluk gehad. Ons huis in augustus 2008 binnen 8 dagen verkocht voor boven (!) de vraagprijs! Een maand later klapte alles in elkaar.......
Ons huis staat nu bijna een jaar te koop. We hebben 4 kijkers gehad, maar geen enkele heeft de moeite genomen om even te laten weten dat ze het niet wilde hebben. Dat vind ik wel jammer, want elke keer ben je toch opgewonden en hoopvol dat het nu wel verkocht wordt. We hebben geen ander huis gekocht, de dubbele lasten durf ik niet aan, dan zitten we straks in zo'n programma op tv. Geen cent te makken ofzo. Dus hier blijft het gewoon geduldig wachten tot er iemand komt. Helaas staan er hier in het dorp zo'n 750 huizen te koop.........
Goh..woon je toevallig bij mij in de buurt? Hier sla ik net een regiokrant open en zie een 2 pagina's grote advertentie vahn mijn makelaar. Hij heeft niet eens meer gebeld om te vragen of ons huis ook nog daarin moest worden opgenomen. Begin bijna te denken, dat mijn eigen makelaar zelfs de moed dat het nog verkocht raakt, heeft opgegeven....
Wij hadden mazzel. We hebben ons huis afgelopen december in 11 dagen verkocht Dat was echt een meevaller!
Ons huis stond van half december 2008 tot half augustus 2009 te koop. Sinds 27 augustus is het gelukkig verkocht. We hadden namelijk vanaf half mei al de sleutel gekregen van het nieuwe huis. Dus nu hebben we gelukkig nog maar 1 hypotheek. Sterkte iig met de verkoop het is echt een rot tijd nu Staat teveel op de markt te koop dus mensen hebben meer keuze
Wat heerlijk! Ik hoop, dat de kijkers ook opers worden, want kijken, kijken en niet kopen is niet fijn voor je humeur. geloof mij Komende week staat het een jaar te koop. Ik vis de moed weer even onderuit mijn schoenen...
Hier ook weer een nieuwe afspraak. Volgende week woensdag komen er weer kijkers. Ben benieuwd. Helen balen zeg dat je nu al een jaar bezig bent.
Helaas, de kijkers van afgelopen zaterdag gaan niet door op het huis. Was ook te mooi om waar te zijn, als ze er serieus op door waren gegaan. Wij doen mee met de open huisdag 10 oktober. Ben benieuwd of dat nog echt gaat lopen. Nou ja, we zien wel. Het is maar van 11.00 tot 13.00 .