Hoe lang stond jullie huis te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Het enige huis wat wij ooit verkocht hebben was binnen een week verkocht. Klein starterswoninkje aan de rand van de binnenstad, net buiten het betaald parkeren. We hadden de richtprijs zo dat een jonge vrijgezel het zelfstandig kon bekostigen. De woning waar wij nou zitten gaan wij voorlopig nog niet uit. Mooie hoekwoning met vrij uitzicht.

2. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    1.5 half jaar te koop gestaan: ons jaren 30 appartement met uitzicht op de Maas met bootjes, bruggen etc.

Alles geprobeerd: open dag, internet, bloemen, appeltaart, alles overschilderen, badkamer opgeknapt.

Was best spannend op het laatst.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Slaapkamer deden ze niet ivm prive
    zolder ook niet omdat er maar 10 foto's op konden.

keuken en badkamer moesten we zoveel mogelijk tierelantijntjes weg laten, lijkt het ruimer.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Op funda staat hij ook wel hoor.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hier al een jaar te koop.. word er langzaamaan gek van.. morgen weer 2 kijkers.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    OK. Toen ik jouw link aanklikte zei de pc dat nl. Dat het huis op een andere site was gevonden en niet op funda stond. Vandaar mijn vraag.

7. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hier staat het flatje ook al meer dan 1 jaar en 2 maand te koop, we willen eerst deze flat kwijt voordat we kijken naar wat anders.. maar of we weer gaan kopen weten we nog nie, de verkoop vind ik echt een vervelend iets..

Groetjes Domino

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Wij hebben trouwens al wel een nieuw huis gekocht, kunnen we per half juli in.

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik heb jullie huisjes ook even bekeken. Toch nieuwsgierig he... ;) Ik hoop dat jullie je huis allemaal snel kunnen verkopen voor een leuke prijs.

@ Mensi: Jullie is qua indeling beneden (hal, woonkamer en keuken) vergelijkbaar met het huis dat wij net gekocht hebben. En het onze is ook de rechter van een 2-onder-1-kap-woning. Dat huis heeft niet lang te koop gestaan. Mijn vriend had het al gespot toen het nog maar net te koop stond. We waren de tweede die mochten bezichtigen. De eerste mensen waren ook al heel enthousiast maar hadden nog geen bod gedaan. Aangezien wij ook van vrienden hadden gehoord dat die en die ook nog wilden gaan kijken, hebben wij meteen de vraagprijs geboden (hij was tóch wel weggegaan voor die prijs, en we waren echt helemaal lyrisch van het huis). Wij hebben het huis, en nu blijken vooral die eerste mensen stevig te balen. Ik hoop dat er voor jullie huis ook zulke enthousiastelingen komen, ik vind het echt een mooi huis!

11. De eerste keer dat ik(en mijn ex) gingen verhuizen, zetten we het op vrijdag te koop op maandag kwam de eerste kijken en die gaf de vraagprijs!

Toen ik ging scheiden moest het huis verkocht worden.....zodra het nieuwtje erui was, waren er al 3 stellen die aan de deur kwamen...om te vragen.
    dat werd mij te ingewikkeld en we hebben toen via een makelaar een verkoop op inschrijving gedaan...ze mochten alledrie hun bod en evt voorwaarden in een gesloten enveloppe indienen.
    Die enveloppen werden bij de makelaar geopend en we hebben het hoogste bod (was ook nog zonder voorwaarden...!) aanvaard, dat bod was meer als we hadden verwacht.
    :)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Da's toevallig idd! ;)

13. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    In 2006 verhuisd. Huis binnen 1 dag verkocht!

14. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Zo die huisjes van jullie zijn goedkoop!
    Daar koop je hier net een starterswoning voor!
    Zag een nieuwbouwhuis voorbij komen uit 2005 voor 260.000? jeempie!

ns vorige appartementje was binnen 2 weken verkocht, we hadden nog niks nieuws, uiteindelijk 2 maanden in een huurhuisje gezeten omdat we nog niet in ons nieuwe huisje konden maar wel het oude verkocht hadden.
    Maar dat appartementje wa sin zandvoort en mooie prijs voor daar! Dus dat was zo weg!

Suc6 met de verkoop dames!

kus miek

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mensi, wat een leuk en mooi hoog huis!
    De tuin is netjes, de keuken is neutraal, de badkamer ziet er keurig uit.
    Enige wat zou kunnen helpen zijn de rolgordijnen en de bruine kasten er uit, voor meer ruimte en licht.

Anniek, wauw, tof huis hoor!

Queenbee, mooie vloer! En mooie woonkamer! De keuken is neutraal maar iets te druk aan het oog. Ik denk dat kopers kunnen vallen over de tuin, die is weinig groen en niet strak ingericht.

Dieseltje, wauw, ja hier word ik nou verliefd op! Wat een unieke tuin, prachtige vloer en leuke indeling!

Suus, wat een lief huis! Leuk vind ik het!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mijn tuin is nu wel groen, das dus het nadeel van foto's laten maken in november..... achter het huis is alles nu opgeruimd, staan alleen maar 2 tuinsets meer en voor het huis is de markies inmiddels weg en we hebben er nog boompjes bijgekocht naast de voordeur... Maar zouden kijkers echt zo over een tuin vallen? Kunnen ze toch beter gewoon kunnen komen kijken ipv de foto's?

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heb in Holten gewoond, nu in deventer. 'Vroeger' vaak naar Bill geweest en gingen alle zomerfeesten af in de buurt, Markelo erg gezellig!

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Och wat leuk zeg, daar werk ik :D

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005