mijn ouders hadden het binnen een uur verkocht, aan een zoon buren van verderop in de straat Wij hebben zelf een chalet te koop waar wij 2 jaar in gewoond hebben, hij staat nu 2,5 jaar te koop en maar 2 kijkers gehad, we verhuren hem nu voor een erg leuk bedrag! Hebben er nu een jong stel in die helaas in november weggaan, maar die hebben altijd netjes betaald en geen rommel gemaakt. Hij was een bekende van mijn broertje. Daarvoor hadden we een crimineel bleek later, betaalde niet meer en wilde er vandoor gaan met onze spullen. Wij snel de sloten veranderd en als zijn spullen gehouden Nooit meer iets van hem gehoord... Wij kijken dus wel uit aan wie we het verhuren!
als wij ons huis willen verkopen zijn we het denk ik ook zo kwijt, er is zo goed als niks in de buurt in deze prijsklasse en wij hebben het helemaal verbouwd. Toen wij het kochten was het nog niet eens in de verkoop, maar een tante is bevriend met de makelaar, en zo wisten wij het en kochten we het snel Na ons hadden ze zeker nog 10 reacties in 2 dagen of zo!
poeh. ons huis komt volgende maand op de markt, en we hebben al een ander huis (nieuwbouw) waar we in de zomer 2009 hopelijk in kunnen. Tot die tijd maak ik me nog niet al te veel zorgen, ik hoorde van de makelaar dat we op een half jaar - een jaar moeten rekenen.
Zelf heb ik geen ervaring met verkopen, maar dat van mijn ouders heeft bijna 2 jaar te koop gestaan, dat van mijn schoonouders staat sinds maart te koop en ze hebben nu 3 kijkers gehad en op de open huis ook maar 1.
ons huis na 11 maanden verkocht ben echt blij zitten nu wel 4 maanden met 2 hypotheeken maar dat kunnen we net redden
Ons huis staat nu sinds maart in de verkoop! 8 kijkers gehad in totaal.. waarvan 3 voor de 2e keer zijn wezen kijken.. 2 die hun hypotheek niet in orde kregen en 1 (de laaste, die ook voor de 2e keer was wezen kijken) wou toch te veel doen.. muur tussen huiskamer en keuken uitbreiden.. 2 kleine slaapkamer samenvoegen en de badkamer uitbreiden.. Tja, dat moet je in elke flat doen hier! We hebben wel sinds deze maand de sleutel van ons nieuwe huis waar we al druk aan in het klussen zijn. eind september begin oktober willen we overgaan. Hoop dat we het allemaal een beetje gaan redden met de dubbele lasten!
Wij hebben ons appartement nu een week te koop staan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er mensen komen en het verkocht is. We wonen in een straat met 400 appartementen waarvan er ongeveer 30 nu te koop staan. Met onze erbij 7 in ons blok We hebben wel al een ander huis gekocht, 13 februari 2009 krijgen we daar de sleutel van. Dubbele lasten kunnen we eventueel wel aan, maar dat is natuurlijk niet de ideale situatie
het huis van mijn schoonouders staat al een jaar te koop. Mijn schoonvader denkt dat het aan de markt ligt op dit moment .Er staat heel veel te koop, geen goede tijd om je huis te verkopen, wel een goede tijd om er eentje te kopen.
Wij hebben hetzelfde alleen moeten wij em nog te koop zetten, staan ook zon 24 andere te koop.. We gaan deze week een afspraak maken met de makelaar ! spannend
Helaas bij ons niks geworden... Die mensen hadden zich ook ingeschreven voor huurwoningen en die hebben ze toegewezen gekregen. Afwachten weer dus
Ons huis staat nu bijna 4 maanden te koop. Zaterdag komen mensen voor de tweede keer kijken Ik hoop echt dat ze het huis willen kopen!
Ik hoop het voor jullie. Mijn schoonouders hebben ondertussen de 4e kijkers gehad, maar ook dit is weer niets geworden. het is echt hopeloos op dit moment.
Ik heb mijn huis nu sinds een week of 2 te koop staan. Voor morgen en dinsdag staan er al afspraken en nu (tussen 5 en 7) heb ik open huis. Ben benieuwd of er iemand komt
Net belde de makelaar. Die mensen die nog een keer zouden komen kijken hebben een ander huis gekocht Daar ben ik niet blij mee en mijn humeur is ook gelijk tot het nulpunt gedaald! @female, ik hoop dat er iemand komt kijken
1,5 jaar Er was eerst een heel jong meisje komen kijken (24) samen met haar dochtertje maar ze hadden te weinig geld. Een paar maanden later zagen we in de krant dat ze aan kanker was overleden Liefs