Hoe lang stond jullie huis te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een bizar verhaal zeg! brrrr

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  3. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Ons huis heeft vorig jaar 4 weken te koop gestaan. 1ste kijkers meteen verkocht!

Mijn ouders hebben het nog sneller gedaan, dat stond maar 1 DAG te koop! en meteen verkocht! HAHA

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    bij mn ouders in de straat staat al 3 jaar een huis te koop, de mensen die erin woonden zijn naar een nieuwe buurt gegaan. het oude huis konden ze maar niet verkopen, ze hebben het huis inmiddels al 2x verhuurd. nu was ik vanochtend bij mn ouders toen ik een verhuiswagen zag staan, blijkt dat de mensen die dat huis te koop hadden staan, hun andere huis hebben verkocht en weer terug komen. ze krijgen het niet verkocht...

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ons huis staat ondertussen al bijna 1 jaar te koop. hebben nu sinds april dubbele lasten. Het is bijna niet te doen, echt k*t-situatie.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    zonnetjes: daar was ik ook erg bang voor. Wat erg voor die mensen.

Alice: heb je al jullie Gas, water en electra op leegstand neergezet voor jullie andere huis? Dat scheelt al een hele hoop. Wij hebben ook vanaf april dubbele lasten. Wij hadden een tijdelijk huurder in ons huis, maar die betaalde niet. Gelukkig is ons huis verkocht per 1 oktober.

Ik weet hoe je je voelt.
    Succes met de verkoop.

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    We hebben nu net ook een huurder maar die heeft nu al niet betaald...dus nu weet ik het ook niet meer.

8. pffff... sinds deze maand ook dubbele lasten.. denk dat we deze maand 3 weken tekort komen!
    Nou ja, gelukkig is alles gekocht voor het nieuwe huis! (kwa bouwmateriaal) nu alleen nog de klusjesman betalen die de badkamer doet.. en dan heeeeeel zuinig aan doen met de centjes..

zolang ik maar centjes heb om voor Jesse eten te kopen.. dat vind ik het belangrijkste...

Wist wel dat het veel zou zijn, maar dat de centjes nu al op zijn... .vrijdag (volgende week) hebben we weer open huis! Hoop iig op 1 kijker! Meer heb ik ook niet nodig he!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou volgens mij heb je niet EEN kijker nodig maar EEN koper ;)

Hier ook nog geen schot in de zaak :(

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Loeki2 hoe lang staat jullie huis al te koop?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Niet dat van mij, van mijn schoonouders staar nu 6 maanden te koop. Mijn schoonmoeder heeft het nergens anders meer over :(

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mijn appartement is nu verkocht (onder voorbehoud).
    3 á 4 weken te koop gestaan...héél erg tevreden over!
    (gelukkig, want we hebben een huurhuis gekregen, dus vrijwel meteen al dubbele lasten gehad...maar we konden een nieuwbouw huis met 4 slaapkamer niet laten schieten, want we hebben nu niet eens ruimte voor een wiegje)

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Het huis wat aan de achterkant aan ons vast zit staat sinds december te koop en is sinds vorige week verkocht.
    Het huis recht tegenover ons zie ik net dat onder voorbehoud verkocht is.En dat staat sinds febr.2007 te koop

(ik ben net een beetje aan het googelen en zie dat ons huis nog steeds te koop staat, we wonen er pas 4 jaar hahahaha)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ons huis staat nu een week te koop, straks de eerste kijkers, dus ik heb weer flink wat uurtjes poetswerk er op zitten.

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meid, hoop dat je huis snel verkocht wordt..
    Wij hebben tot nu toe wel 20 bezichtigingen gehad, allemaal op verschillende dagen en iedere keer moest ik huis poetsen echt erg :(
    En huis is nog niet verkocht.

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ons eerste huis was binnen 2 mnd verkocht
    nu het tweede huis nog..
    te koop sinds midden/eind juli
    heel wat bezichtigen gehad, maar niks
    volgende week houden we open huis.
    en dan maar hopen dat die ENE persoon ertussen gaat zitten.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ons huis staat sinds vandaag te koop. Vrijdag hebben we de eerste 2 bezichtigingen :)

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Als je huis net te koop staat, krijg je meestal meteen kijkers, omdat het dan net nieuw op de markt is. ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Dat zou kunnen, we zullen zien ;)

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    We hebben maandag weer kijkers gehad, ze zouden vandaag contact opnemen met de makelaar.
    Ik ga nergens vanuit, we wachten wel af.....

Deel Deze Pagina