Wat hebben jullie voor accesoires op het dressoir staan? Wij hebben het nu vrij leeg en ons dressoir is 2 meter lang. Wie heeft er foto's en vooral waar hebben jullie het vandaan? Ik heb al bij xenos gekeken, maar ik kan niet vinden wat ik wil (wat wil ik eigenlijk). We willen iig wel bruin tinten want zo is ons hele huis, en ik heb 2 foto's staan op het dressoir. Verder hangt er boven een hele grote bruine spiegel. Wie heeft er tips?????Graag foto's van hoe jullie het hebben en waar jullie het vandaan hebben.
Wij hebben (nog) geen dressoir.. Maar een leuk lampje? foto's inderdaad? een mooie vaas met bloemen erin?
Hier 2 lampjes aan beide zijden (soort oosterse zilveren lampjes met kristallen eraan, ooit in de uitverkoop gekocht bij Leen Bakker), in het midden een grote lantaarn van Xenos, en nog een oosterse tissuehouder en een klein fotolijstje.
Ik heb dan geen dressoir maar een grote schouw in de kamer staan, ook met een grote spiegel erboven. Ik heb op 1 hoek een lampje staan, de andere hoek 3 theelichthouders. (van die glazen op een lange voet zeg maar.. http://www.dekleinelakei.nl/article159494.jpg dit idee maar dan in 3 verschillende hoogtes en met een zilveren randje) In het midden staat een plantje en eromheen nog twee kaarsen.
Hier links een ladenkastje zo'n houten een fruitschaal gevuld, een lamp, een plant en een grote kaars. Daar tussenin nog wat rommel omdat het dressoir op dit moment het enige meubel is waar onze dochter nog geen dingen vanaf kan pakken. Dus is eik op dit moment een pakmeubel gewordne
Op de foto staat ons dressoir. Wij hebben er dus links 2 plantjes staan. In het midden 3 foto's en rechts 2 potten met orchideeën. Achter die potten staat onze huis telefoon.
Euw ... even kijken... In het midden staat een buddha, verder verschillende waxinelichthoudertjes(hoe noem je die dingen) 2 plantjes en nog 2 fotolijstjes
Ik heb geen dressoir. Mijn schoonmoeder wel en daar staan fotolijstjes, een kandelaar en een snoeptrommel op
in ons oude huis hadden we van die grote glazen plateau's met van die grote kaarsen erop, de fruitschaal stond erop en nog wat fotolijstjes
onze tv staat erop, verder nog aan beide kanten een lampje met een klassieke bruine vierkante kap. 2 plantjes onze telefoon en zo'n houten vriendenkring. en zo'n siersleutelbos van de xenos. Bij de Xenos hebben ze trouwens wel heel veel accesoires in bruintinten
bij ons staan er souvenirs op uit de landen waar we zijn geweest, een lampje en verder wisselt eht geregeld. Waxinelichthouders, foto's in een houdertje, ansichtkaarten, cadeautjes die we hebben gekregen etc..... Idee = misschien zó'n mooie lantaarn? Bij de xenos en vaak ook bij tuincentra zie je mooie (vind ik) ook veel briun en brons
Hele leuke zilveren vaasjes. Met mooie roze bloemen. Een digitaal fotolijstje, de huistelefoon en de babyfoon
Twee strakke kandelaars van Ikea met zwarte kaarsen, een vierkante zwarte waxinelicht houder, Lena's eerste schoentjes (aaaahh) en een zilveren schaalmodel van onze auto.
wij hebben een dressoir en vind vaak dat er veel te veel op staat... oa thermometer (binnen en buiten) 4 fotolijstjes, vaas bloemen, kaart lantaarn met lichtjes, oja en telefoon.
Wij hebben een laag dressoir, of een hoog tv meubel, maar net hoe je het noemt. Onze tv hangt er dus boven. Er staat een massieve bak met grillige vormen van teak op en een hele grote aluminium schaal. De inhoudt daarvan wisselt. Nu staan er kaarsen op die passen bij onze bruintinten. Straks als het echt herfst is leg ik er bladeren, eikels, denneappels etc op. ALs het kerst is leg ik er kerstversiering in. Met pasen allerlei paas en lentespullen. En de lader van de babyfoon staat er.
Jammer dat er zo weinig foto's zijn want mijn fantasie heeft een black out. Erg leuk consider die plantjes, daar had ik nog niet aan gedacht!
Hier aan de ene kant een grote vaas die van onder bol is en boven smal met een paar grote bloemen er in en takken besjes. en aan de andere kant een digitale fotolijst en 2 gewone fotolijsten.
babyfoon, 2 lange wit met bruine siervazen in het midden een bruin boeddhabeeld en rechts een houten fotolijst waar 3 foto's in kunnen.