Heel onzeker!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daniellelove, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Heey allemaal.

Vorige week heb ik bij de huisarts een afspraak gemaakt omdat het na 1 jaar en 4 maanden nog steeds niet Is gelukt om zwanger te raken.
    Nu werdt bij mij bloed afgenomen op hormonen en chlamydia( weet eigenlijk bijna 100%zeker dat ik dit niet heb) maar als ik toch moest laten prikken hierop dan ook maar meteen. Nu vandaag dokter gebeld voor uitslagen ..
    Hormonen zijn bij mij helemaal in orde zit nog niet in de overgang.
    Chlamydia test was nog niet binnen. Vrijdag pas waarschijnlijk.
    De uitslag over het sperma van me vriend wilde ze nog geen uitspraak over doen omdat ze dus eerst de uitslag van die chlamydia test wilde hebben..
    Hieruit haal ik dus dat het zaad van me vriend wss niet goed is dus:s
    Aan de ene kant hoop ik nou eigenlijk dat het dan chamydia zou zijn omdat daar iets aan gedaan kan worden.. En niet dat net vriend minder tot niet vruchtbaar Is..
    Ik baal zo enorm nou he.. En voel me echt zo onzeker nou... pffff :s :'(

2. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Och wat een spannende week ga jij te gemoed.
    Ik hoop dat alles wel mee valt, soms kunnen dokters heel raar over komen. Misschien morgen je vriend is laten bellen dat hij de uitslag wil hebben.
    Wens jullie wel alvast heel veel succes

3. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Pfff ja dit wordt echt geen leuke week voor mij..
    Mijn vri3nd maakt zich allemaal niet zo druk..
    Die zegt komt wel goed..
    Maar ik ben toch echt bang dat we helemaal geen kinderen kunnen krijgen..
    En ik ga woensdag nog een keer bellen.. vragen of ze al meer weten. Kan echt niet tot maandag wachten hoor.
    ik maak mezelf echt helemaal gek nu:s

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte.
    Maar ik heb voor een paar weken geleden ook gebeld of de uitslag al binnen was, maar ik moest ook komen, samen met manlief.
    Doodzenuwachtig waren we. Komen we binnen bij de dok.
    Zegt ie: alles is prima! En we mochten weer gaan.

Je moet er proberen niets aan te ontlenen, een assistente mag dit niet vertellen, dit doen de artsen liever zelf, face to face.

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh en het gevoel dat je geen kinderen meer krijgt...
    Ik heb het ook. Maar we moeten hoop houden!!! :D
    Ik ken zo veel meiden bij wie het lang duurt, maar uiteindelijk... Zal ons geduld worden beloond...

Verwar de weg die je gaat niet met je eindbestemming! ;)
    Dikke knuffel.

6. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Mja hoop dat alles goed zal zijn.. maarja zoals de assistente zei klonk het of de sperma van mijn vriend niet goed was.. Omdat ze de andere test nog moest afwachten en dan pas konden ze er iets over zeggen.. ik ga woensdag en vrijdag bellen als ik nog niks weet.. ik hoop echt dat alles goed Is.. En is wel mooi hoe je het zegt. We moeten idd op de eindbestemming focussen.. helaas is die tussenweg alleen soms zo verdomd lang ;)

7. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Vandaag toch nog keer gebeld kon het niet laten... test was negatief.. schrok al xD maar dat was juist goed zei de assistente haha... ietsjes minder onzeker nu.. afspraak nu naar donderdag verzet.. om over de sperma uitslag van me vriend te praten xD

Deel Deze Pagina