Hoe lang streepjes op action ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tess83, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik had deze vraag al in een andere post van mezelf gezet, maar misschien hoort hij hier meer thuis.

Normaal gesproken heb ik maar één dag een positieve ovulatietest (echt knal) en de dag daarvoor loopt hij minimaal op en de dag daarna alweer negatief, bij mij dus echt bijna wit.

Deze maand ineens geen knaller, wel 3-4 dagen een donkere streep, voor de zekerheid een clear blue erbij gedaan die maandag een smiley gaf.

Mij eisprong is vermoedelijk woensdag geweest, dat weet ik niet zeker, want normaal voel ik 'm altijd, deze keer ineens niet ;)

Maar nu heb ik nog steeds vrij duidelijke streepjes, omdat ik mijn eisprong niet heb gevoeld twijfel ik of dit kan betekenen dat mijn ei nog moet springen.

Of is iemand bekend met meer dagen streepjes plassen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,3 KB
      Weergaven:
      639
  2. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Je kan voor de zekerheid nog even doortesten want misschien is de eisprong nog niet geweest. Maar misschien heb je hem ook al gehad, en dan misschien 's nachts zodat je hem niet gevoeld heb.

Houd je je vruchtbaar slijm en baarmoedermond ook in de gaten? Dat is ook wel handig om te doen.

3. clyde

clyde Actief lid

13 mei 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij blijft er altijd heel heel licht streepje hij is dus nooit helemaal blanco.

en heb maar een dag echt een positieve ovulatie test. ik gebruik ook die van de action

4. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Zo ziet mijn test er altijd voor en na mijn eisprong uit... Ligt er maar net aan hoeveel lh je in je bloed hebt.. Ik denk dat je eisprong gewoon Is geweest dan :)

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Dit zijn mijn action ovulatie testen... vandaag had ik weer zo;n zelfde test als de laatste foto... een heel vaag streepje dus.. zit vandaag op cd 15.. heb vandaag wel steekjes in mijn onderbuik aan de linkerkant (ovulatiepijn?) vanochtend een negatieve cb test...

Ik ben echt benieuwd wanner en vooral OF ik nog een positieve test krijg...

maar jij schrijft "Deze maand ineens geen knaller, wel 3-4 dagen een donkere streep, voor de zekerheid een clear blue erbij gedaan die maandag een smiley gaf."
    Wat bedoel je met donkere streep? was ie dan wel positief? of had je met action geen positieve test maar clear blue wel?

6. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!

@newdawn: Ik heb rond de positieve clearblue veel vruchtbaar slijm gehad dat wel.. Mijn baarmoedermond, daar kan ik echt niet bij! Zelfs voor mijn uitstrijkje moest goed gezocht worden ;)

@ Daantje: Ik vond 'm net niet positief, wel donker, maar ik ben gewend dat die meer knalt als de controle streep en dat was deze keer niet zo..

Misschien moet ik het maar op een rare maand houden en er vanuit gaan dat mijn eisprong dinsdag of woensdag is geweest. Fingers crossed!!

7. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou zeg! Dit is voor 10 dpo toch best een duidelijke streep? ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      185
  8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Huh?? je zei dat je woensdag je eisprong gehad hevt, dan kan je nu niet op 10 dpo zitten?? Dan zou je op 3 dpo zitten, of bedoel je niet afgelopen woensdag maar de week ervoor?? Ohh zie nu dat je eerste post van eerder deze week was hahahaha

Maar ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor!!
    Ik had ook al zo duidelijke streep 10 dpo

Deel Deze Pagina