Hoe lang symptomen na missed abortion/cytotec?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mississippi, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi dames

2 weken terug kwamen we erachter dat het vruchtje niet verder was gekomen dan een week of 5, afgelopen zaterdag met cytotec de miskraam opgewekt en hier heb ik morgen controle echo van.
    Ik heb alleen nog wel symptomen, onwijs gevoelige borsten, misselijk, weinig eetlust etc etc ik vraag me af of dat wel goed is? Of dat dit betekent dat er waarschijnlijk nog steeds een vruchtzakje in m'n bm zit? Iemand ervaring met hoe lang de zwangerschaps symptomen aan blijven houden na ma?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het HCG kan nog een aantal weken in je lichaam blijven. Dat neemt langzamerhand af, het heeft tijd nodig. Zolang het in je lichaam zit, kun je dus ook nog zwangerschapskwaaltjes hebben. Het hoeft dus niet zo te zijn dat er nog restweefsel achter gebleven is of dat je nu meteen weer zwanger bent. Ik zou de echo even afwachten. Succes!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb er ook lang last van gehad. Nu alleen nog veel hoofdpijn.

4. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Shart86,
    Ik had afgelopen maandag Cytotec genomen en dinsdag weer. Wel vliezen gebroken en veel bloed verloren maar verder voor mijn gevoel niets gebeurd. Had de afgelopen dagen zo verschikkelijk last van depressies (hormonen?) dat ik vandaag al naar de gyn ben gegaan, en toen bleek alles er al uit te zijn, ik had het gewoon niet door. Waarschijnlijk is het maandag al gebeurd, maar het lichaam heeft kennelijk wel tijd nodig om het te snappen (ik hoorde ruim 3 weken geleden met bijna 11 weken dat de tweeling niet meer leefde). Volgens mij moet je je lichaam gewoon nog even wat tijd gunnen om alles weer 'in de oorspronkelijke staat' te brengen. Ook bij mij zijn de borsten nog veel groter en mijn buik dikker dan normaal, ook nog steeds de 2,5 kilos extra die ik eigenlijk hoopte met de miskraam kwijt te raken... Veel succes morgen en sterkte verder!

Deel Deze Pagina