4e keer dit jaar buikgriep

Discussion in 'Verzorging' started by cowgirl80, Jun 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    Nou onze vriend Buikrgriep is weereens op visite in ons gezin. Sinds mijn zoontje naar het kdv is gegaan in januari is dit nu de 4e keer!
    En niet alleen mijn zoontje is ziek, maar ik ook iedere keer weer... en niet zo'n beetje ook, kan echt dagen niks binnenhouden, ieder uur boven de pot hangen. Dit keer lijk ik het zwaarder te pakken hebben dan mijn zoontje, dat is dan weer een troost, hoef ik me niet vreselijk zorgen te maken :)

Maar wat doen we nu verkeerd? Is dit normaal? Zou ik vaker zn handjes moeten wassen ofzo... wat moet ik hier nu mee beginnen, mn baas ziet me aankomen als ik me volgende week alweer ziek ga melden.

2. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Goh, dat is idd wel vaak! Wat vervelend!
    We hebben het hier een paar weken geleden ook allemaal gehad.

Geen idee wat je eraan zou kunnen doen. Meer dan een goede hygiene kan ik ook niet bedenken. Handjes wassen doe ik ook altijd zo gauw de kids van het kdv komen, maar die kleintjes stoppen constant hun handen in de mond dus dan kan je het ook niet voor zijn denk ik.

3. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    hier is mijn zoontje ook in de 3½ maand dat hij op het kdv zit 3x goed ziek geweest. Waarvan 1 zo hevig dat hij bijna naar het zh moest... zijn vader is ook 2x goed ziek geweest. Ik zelf gelukkig niet, werk zelf ook in de kinderopvang, dus ben er wat meer tegen bestand. Maar voor mn zoontje niet echt fijn. Weet ook even niet hoe het te voorkomen... volgens de huisarts is dit normaal...

Share This Page