Hallo meiden, Ik kwam er vorige week achter onverwachts zwanger te zijn, nogal een schok want we zijn eigenlijk nog niet echt klaar voor een 2e. Afgelopen dagen kreeg ik wat bruinverlies en inmiddels is dat wel echt bloedverlies geworden. Ik heb ook menstruatieachtige krampen dus denk zelf aan een miskraam. Nou heb ik vandaag een test gedaan maar die was nog steeds positief. Hij is wel iets donkerder dan de vorige test maar geen knaltest. Na een week had de test toch wel heel duidelijk moeten zijn mocht ik nog zwanger zijn... Ik zou pas ongeveer 6 weken zijn nu... Wat zijn jullie ervaringen?
Volgens mij verschilt dat heel erg per persoon.. Ik heb 2 weken geleden een miskraam opgewekt met cytotec, ook nacontrole gehad en toen was bijna alles weg.. en zat toen alleen nog wat bloed.. De nacontrole is inmiddels een week geleden, het bloed verlies is 5 dagen terug gestopt, de zwangerschapstesten zijn nu nog heel licht positief..
Ik heb vorige week dinsdag na 2x cytotec een curettage gehad van een rest wat er niet uit wilde. Toen ik afgelopen dinsdag een test deed was deze nog licht positief. Ik heb me nu voorgenomen om komende dinsdag (dus 2 weken na de curettage) weer te testen om te kijken of hij dan al negatief is
Hier ook een miskraam opgewekt met pillen dat was ong 15/16 maart. En anderhalve week geleden een heel licht tuurtestje. Maar heeft het bij jou al doorgezet? Enne,dikke knuffel en sterkte!