Hallo meiden, Ik heb een vraag.. 12 maart zou ik ongesteld moeten worden. Ik werd het niet.. ik bleek zwanger ( jeeeh ).. maar helaas bloed verlies en dinsdag kreeg ik bloedverlies.. vroege MK dus. Volgens vk moest ik dit als mijn menstruatie beschouwen ( voor de telling ). Ik heb vanaf hier dus ook mijn eisprong geteld. Maar die kwam 3 dagen eerder op de oude cyclus dag dus.. ( ik doe aan cervix slijm controleren ) ik ben dus weer terug gegaan naar dr oude cyclus telling. Ik zou dan gisteren ongesteld moeten worden. Maar niks! Ik heb donderdag een kv test gedaan en die was negatief. Omo wit! Als ik van de "nieuwe cyclus" telling uit moet gaan moet ik dinsdag ongesteld worden.. maar dan klopt mijn eisprong dag toch ook niet ? Terwijl ik die duidelijk gemerkt heb ? Ik snap hem niet meer.. Mss iemand wel ?
Hellas kan je cyclus door de war raken door een mk. Spijtig. Cervix controleren is dan ook niet de betrouwbaarste methode. Je kunt nog hcg in je lichaam hebben waardoor eisprong niet komt mss wel wat vruchtbaar slijm .
Thanks voor je antwoord. Ik heb op woensdag mijn bloed laten prikken op hcg en die was 2.. De testen werden ook niet donkerder dan een tuur streepje..ik denk dat er dus te weinig hcg in mijn bloed zat voor geen eisprong