Onze dreumes wordt binnenkort drie en we overwegen een loopfietsje te kopen. Wat is een fijne? En is die geschikt voor kleintjes van 90 centimeter? Vast bedankt!
Hier eentje van Puky, de kleine variant. Oudste vanaf 2,5 gebruikt, is er nu echt te groot voor. Jongste is een cm of 92 en die kan er ook op, vergt alleen nog wat oefening om m in evenwicht te houden.
die hebben wij ook, maar dan in roze... sinds een half jaartje kan ze erop (2.5) en nu gaat ze hard erop Ze is trouwens nu ook 3 jaar en 90 cm
Hier ook een klein mannetje (bijna 4 en 99cm nu). Sinds hij 2,5 is zit hij op een loopfietsje van prijskiller.nl. Maar 29 en echt super! Vrij laag, maar ook nu kan hij er nog op. Ik vind het een aanradertje.
Hier ook een Puky. De allerkleinste tweewieler, maar ze kreeg hem dan ook voor haar tweede verjaardag. Je hebt ze in allerlei maten. Wij zijn gaan passen bij de Toys XL.
Wij hebben een kettler. Bijv. https://www.geboortewinkel.nl/kettler-speedy-10?gclid=CNfPravN7r4CFSGWtAod5xEAiA Als je even via internet gaat zoeken kom je er wel meer tegen van deze prijs. Zeker niet meer betalen. Anders ff Duitsland in. Is duits merk. Onder dochter is denk ik nu een cm of 86. En fiets er nu zeker al weer een maand op. Ook lekker licht voor als ze niet meer wil lopen, en i kdus het fiets mag dragen.
Je kan ooknaar de fietsenwinkel/maker om te passen. Mijn dochter heeft twee weken geleden een loopfietsje gekregen voor haar tweede verjaardag. Maar mijn dochter is weer vrij lang zo'n 95 cm al. Dus wij hadden hetzelfde dilemma.
Dochterlief heeft met haar tweede verjaardag de kleine loopfiets van Puky gekregen. Echt super ding en goed voor het evenwicht want sinds gisteren kan ze zonder zijwieltjes fietsen (30 april j.l. 3 geworden).
Onze kids hebben allebei die van prijskiller (Goedkope blauwe loopfiets direct online kopen | Prijskiller.nl). Is 10 inch hoog, dus een kindje kan er al op als het zo'n 80 a 85 cm groot is. Fietsje is heel licht en in verschillende kleuren verkrijgbaar. Oh, en niet geheel onbelangrijk: een stuk goedkoper dan die van Puky. Hier dus dik tevreden!
Wij hebben deze en zijn er heel tevreden over. Hij kan ook vrij laag gezet worden en zo kan ons zoontje met zijn korte beentjes er prima op fietsen/lopen.
Wij hebben er een van prijskiller.nl Onze ukkepuk racet er zo op weg! Goedkope blauwe loopfiets direct online kopen | Prijskiller.nl
haha; ja! Alles ok bij jullie? Klein dotje doet het geweldig hier Als je op MP kijkt kan het zijn dat je die Puky nog wel goedkoper kan vinden. Die andere loopfiets lijkt mij het stuurtje weer veel te hoog van...
Nee, niet dat ze nu een bord met pasta schoon leeg eet en dan om nog een bordje vraagt... (En dan daarna ook nog een toetje naar binnen schuift)...
Hahaha, neej hier ook niet hoor. Ze heeft vandaag voor het eerst drie korrels rijst gegeten en een doperwt vast gehad. En daar waren we blij mee hahaha. Maar andere dingen eet ze beter .
Hee, fijn om te zien dat het (jullie) goed gaat!! Wij hebben een heel licht plastic loopfiets, die omgebouwd kon worden vanaf 3 wieler. Was super, kon ze er vanaf 2 mee wegscheuren. Ik vond het wel jammer dat ze niet zo'n mooie houten had, maar lichtgewicht is een aanrader op vakantie ook, of anderszins onderweg, want je draagt hem zo mee als je kind ineens bedenkt dat ze er geen zin meer in heeft Wij hebben hem zelfs mee vliegen genomen onlangs, ze was er zo gek mee. Overigens fietst ze sinds een paar weken los op haar gewone fiets (3j8m), zo handig als ze van die loopfietsjes worden! (pff veranderingen... )