hoe lang tot volgende menstruatie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door JSS1989, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Ik zou zeker contact zoeken met je arts je je onzeker voelt over eventuele ontsteking - beter te veel dan te weinig !
    En als je nog wil wachten met "verder gaan" idd doen waar jij je beste bijvoelt. Veel sterkte met je herstel!

2. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Dank je- ja nog voor ik ongesteld werd. Ik denk ik deel mijn verhaal want heb in afgelopen jaren veel meegelezen op het forum en daar steun (en dit jaar ook hoop) uit gekregen!

3. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb men gynaecologe gecontacteerd en ik heb waarschijnlijk een blaasinfectie. Heb ik vanmorgen een zakje antibioticum in men glas voor gedaan. Rugpijn en buikpijn zouden nog normaal zijn 8 dagen na miskraam. Bedankt voor de reacties! Ik vind namelijk ook wel steun in dit forum! Liefs en veel succes allemaal!

4. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Goed dat je gebeld hebt ! Veel beterschap !!

5. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik heb in juni een miskraam (10 wk) gehad zonder medisch ingrijpen. 5 weken later had ik mijn eerste menstruatie en daarna was mijn cyclus weer regelmatig als vanouds zo 28-30 dagen. Lichamelijk was ik snel hersteld binnen enkele dagen na de miskraam, maar in emotioneel opzicht een behoorlijke klap opgelopen. Nog steeds ben ik er verdrietig om. Dat ik inmiddels nog steeds niet opnieuw zwanger ben geraakt helpt ook niet echt mee...

Sterkte!

6. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey,
    jij ook veel sterkte! Ocharme toch nog steeds ni terug zwanger :s ik duim voor je dat het snel weer raak mag zijn hoor! Die emotionele klap dat is zwaar. Soms heb ik het ook echt enorm moeilijk maar ik probeer de moed erin te houden en heb een fantastische man en hond, daar probeer ik me aan vast te houden als de tranen weer van men wangen rollen. Probeer je niet te veel te focussen op zwanger worden, hoe sneller je je rust terugvindt, hoe beter je ermee zal kunnen omgaan. Je zal hier waarschijnlijk ook nooit echt over geraken maar je zal er na een tijdje wel mee leren leven. Daarom hoop ik voor je dat je snel terug zwanger mag zijn want dat zal ook een pak helpen. Zo weinig mogelijk stress is ook belangrijk voor een nieuwe zwangerschap. Probeer dus ook zeker wat afleiding te zoeken met vrienden. Dat ga ik ook doen als ik terug wat beter te been ben.
    Liefs en veel sterkte!

Deel Deze Pagina