Wie herkent dit ook??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mosa, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Dames

Ik heb al sinds vorige week Donderdag steken in mn buik. Onderbuik maar ver boven het schaambot. Het is ook aan de linkerkant. Vk Dinsdag geweest omdat het bleef aanhouden. ( komt en gaat wel) Inwendig onderzocht maar alles was nog netjes dicht.

Sinds eergister ook wel last van me rug maar komt misschien omdat ik gewoon slecht slaap :(

Vraag me nu toch wel af of meerdere dames dit herkenen? Zoja wat betekend het??
    Het is geen bandenpijn want dit is echt wel andere steken.

Alvast bedankt voor de reactie's :p

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja ik heb af en toebeet gevoel dat de baby m'n z'n koppie tegen m'n bekken zit te duwen en dat doet vreselijk pijn.
    Ook m'n rug doet soms meeeega veel zeer ik mag 2 paracetamol slikken en Max 6 pd om de 4 uur. En dat werkt heel erg goed. Vaak heb ik aan de eerste 2 genoeg en hoef ik na 4 uur niks bij te slikken.

3. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    bij mij is de kleine al helemaal ingedaald. Het is te hoog voor het hoofdje. Het zit namelijk aan hoger.
    Ik ben zelf geen voorstander van medicijen ( paracetemol) tijdens de zwangerschap dus gebruik dat liever ook niet ;)

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik ook niet maar ik kan echt niet meer liggen als ik zoveel pijn in m'n rug heb. Gebruik het gelukkig niet zo heel vaak.

Maar als je kindje al helemaal is ingedaald heb ik geen idee wat het kan zijn.

5. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Die rugpijn is inderdaad ook niet fijn!

Deel Deze Pagina