Hallo beste lezers, Op moment voel ik me heel erg ellendig omdat ik vandaag flinke ruzie heb gemaakt met mijn man waar mijn zoontje er ook bij was helaas is het niet de eerste keer dat we in zijn aanwezigheid ruzie maken en schreeuwen naar elkaar maar is al een keer eerder gebeurt ik heb me altijd beloofd dit nooit meer te doen in zijn aanwezigheid want ik zie hoe bang hij hierdoor wordt maar ik was zo wanhopig dat ik me zelf niet in kon houden en begon te schreeuwen tegen mijn man. het loop al een hele tijd niet zo lekker tussen mijn man en ik en dat door verschillende redenen, een daarvan is dat hij mij niet kan begrijpen. ik heb zo een beetje de hele zorg over de kleine en daarnaast moet ik ook nog eens werken en studeren wat mij heel erg zwaar tegen valt. maar dan nog ben ik altijd de gene die alles verkeerd doet. en dat doet mij zoveel pijn dat ik het leven gewoon zat ben. Ik voel me echt een zeer slechte moeder en hoop dat mijn zoontje mij ooit kan vergeven. een wanhopige moeder...
Lastige situatie. Je moet je zelf niet down praten. Dat je het erkend dat het niet goed is waar je kindje bij is, is al heel goed. Vervelend dat je man zo weinig doet. Hopelijk komen jullie er uit, zeker voor die kleine. Sterkte
Probeer het gewoon in de toekomst te voorkomen. Het kan inderdaad veel impact hebben op een kind. Laat hem blijken dat het niet aan hem ligt en dat je van hem houdt. Wij hebben ook weleens woorden maar hebben ons toch aangeleerd dit rustig te doen. Is in het begin ook wel eens minder goed gelukt. Verder ben je ook maar een mens en heb je volgens mij behoorlijk wat voor je kiezen. Dan heb je sneller een korter lontje. Probeer eraan te werken. Hopelijk hebben jullie het bijgelegd. Knuf
Het is al goed dat je zelf weet dat het verkeerd is... probeer het vanaf nu ook niet meer in zijn bijzijn te doen Ik zelf ben opgegroeid met geschreeuw en dan vooral van mijn vader zijn kant... ik ben een sterke vrouw die ook sterk in het leven staat, maar ik kan je vertellen dat ik nu nog steeds een hoopje ellende bent als iemand echt schreeuwt..... dus dat doet echt heel veel met een kind