helemaal niet! Vind het echt helemaal niks om die kleintjes de hele dag naar die bewegende beelden te laten kijken. En zelf heb ik er ook geen behoefte aan. Bovendien is m'n dochter gevoelig voor prikkels, dus geen tv als zij erbij is. Lees liever een boekje met d'r
Hier gaat ie tijdens het eten koken als ze effe niet alleen kan spelen aan en een kwartiertje voor bedtijd op baby tv. Ik was eerst bang dat ze er druk van werd maar niet dus, juist op dat moment hebben ze wat rustieg dingen geprogrameerd. Sinds ze de tv intressant begon te vinden staat ie overdag niet meer aan
Mijn zoontje is eigenlijk pas sinds kort geïnteresseerd in de tv. Soms kijken we 's ochtends even naar Zappelin, meestal in het weekend. Mijn zoontje heeft het na een kwartiertje wel gezien, dus dan gaat de radio aan. Wij hebben ook radio via de tv, maar wij hebben boxjes aan de tv gekoppeld, dus het beeld kan dan gewoon uit. Als ik ga koken, kijkt mijn vriend met ons zoontje naar Sesamstraat, ook ongeveer een kwartiertje. Dan gaat de tv weer uit, want dan gaan we eten. Na het eten staat de tv nog wel eens aan voor het nieuws of zo.
Hier staat ie overdag voor de kinderen ongeveer een uur per dag aan: bij het ontbijt/aankleden/haren doen en meestal tijdens het koken. Maar Lisa kijkt haast niet, die speelt liever of kijkt bij het koken. Als ik wat op de achtergrond wil horen doe ik de radio wel aan, maar dat gebeurt maar weinig aangezien er meestal genoeg achtergrondgeluid is
Ik zet zelf de tv overdag nooit aan. Soms voor M (als ik T naar bed breng bijv) en M en T mogen om 17u Kindertijd kijken. Verder niet, uitzonderingen daargelaten (als M ziek is, mag ze een filmpje kijken of als het de hele dag keihard regent voor de zoveelste dag op rij)
hier kijk ik vaak als Tycho wakker wordt met hem in ons bed TV, maar das maar een half uurtje. Dan gaan we naar beneden en doen onze dingen en pas om 17:30 gaat de TV bneden aan voor Sesamstraat. Ik vind het niet zo nodig om dat ding de hele dag aan te hebben voor Tycho of mezelf. Ik heb liever dat hij lekker gaat spelen en gaat rommelen, we lezen vaak boekjes samen of we gaan naar buiten! Als Tycho op bed ligt 19uur dan zet ik de tv aan maar dan voor mezelf en vaak ben ik dan ook tegelijk aan het ZPen/FB/Hyves. Alleen als ik echt wat wil zien ga ik ervoor zitten. xxx
hier staat die ook de hele dag aan... meestal op nederland 3 voor kabouter plop k3 en bumba en teletubies.. me zoontje kijk er na en voor de rest kijk hij er niet na en speelt hij gewoon met ze speelgoed... maar af en toe komt er een liedje tussen door en staat hij te swingen leuk gezicht hahaha..
Wij hebben eigenlijk niet eens een tv.. De oude ging kapot en we misten 'em totaal niet, dus de nieuwe moet nog steeds een keer gekocht worden. 's Avonds kijken we vaak 1 of 2 programma's via de laptop terug, en voor mijn zoontje zet ik tijdens het koken vaak een kwartiertje Bumba op. Daar is ie helemaal verzot op En mij geeft het even rust tijdens het koken.
Hier s'ochtends en s'avonds een half uurtje ongeveer. Met slecht weer mag zoonlief s middags ook nog half uurtje kijken als hij lief is