Prikjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WillyJP, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WillyJP

WillyJP Lid

6 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn dochter van 2,5 maand heeft afgelopen dinsdag voor de 2e keer prikjes (dktp etc.) gekregen. Sindsdien niest ze heel veel en heeft rode oogjes (ziet er moe uit) en is wel wat anders dan anders. Net of ze verkouden wordt. Maar misschien is het ook wel een reactie op die prikjes.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet die of het aan de prikjes kan liggen?

Groetjes Wilma

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Het kan zijn dat ze idd last heeft van de prikjes. Kan net zo goed zijn dat ze verkouden wordt (hier heeft het sinds kort enorm geheerst.)

Maar hoe dan ook, zolang ze nog geen hoge koorts heeft hoef je je nog geen zorgen te maken.
    Je zou haar evt voor 's nachts een paracetamol geven zodat ze zich net wat lekkerder zal voelen. Maar verder, ja, het kan toeval zijn dat ze ziekjes wordt vlak na de prik.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Door de prikjes, kan de afweer wat minder zijn even en kan ze gemakkelijk wat opgepikt hebben. Of ze had het al onder de leden.

Ik sluit me verder aan bij Loes.

Hier in de omgeving ook veel mensen verkouden. Zal ook wel te maken hebben met de weeromslag telkens...

Deel Deze Pagina