Lieve meiden, Ik kan even geen topic vinden waarin ik deze vraag kwijt kan dus daarom maar even zo. We zijn bezig met het geboortekaartje en manlief vind de adresgegevens op de achterkant wel een mooi idee. Ik ben weer de twijfelkont. Het is wel handig want de achterkant mag ook bedrukt worden, dus logisch om dat te benutten. Maar de vraag is: Is er iemand die dat ook heeft gedaan en hadden mensen wel door dat daar jullie gegevens stonden of waren er mensen die niet wisten welk nr ze moesten bellen of kreeg je opmerkingen dat het adres er niet op stond ofzo?? alvast bedankt. Liefs
Hier op de achterkant het adres en telefoonnummer en geen problemen mee gehad hoor... de namen van ons stonden wel rechts binnen onderin.
Ik vroeg me even af waarom iemand daar een opmerking over zou maken ! Wij hebben namelijk op onze kaartjes heel bewust geen telefoonnummers/adres gezet. Wij zien er geen meerwaarde van in namelijk. Maar wij hebben laatst nog een kaartje gekregen van iemand waarbij de telefoonnummers en het adres aan de achterkant stonden. Lijkt mij dat het prima kan hoor, niks mis mee, volgens mij kijkt iedereen toch ook even de achterkant van het kaartje? Kortom, ik zou het gewoon doen als jullie het mooi vinden (moet namelijk denk ik ook bij het kaartje passen ). Liefs Hanneke.
ik zou, denk ik, zo'n sukkel zijn die niet op de achterkant kijkt, en vervolgens zit te mopperen dat het stom is dat er geen telefoonnummers/emailadressen/bezoektijden/etc op staan. Dus ik zou het zelf niet doen... maar misschien is jouw kennissenkring een stuk intelligenter dan ik
@hanneke; Wat Fafa zegt bedoel ik.. Haha straks heb je van die mensen die juist NIET op de achterkant kijken. Enne wat betreft de opmerking maken, ga er niet vanuit want kan niet in mijn glazen bol zien wat er gaat gebeuren. Maar stelde me het scenario even voor dat iemand er een opmerking over maakt. Overigens vinden we het zelf wel handig om wat gegevens te vermelden. Bijv. voor mijn oude oma die het adres weer eens kwijt is en dan mijn moeder gaat lastigvallen voor het adres en vervolgens 2,5 uur aan de telefoon hangt voor een gesprek hahaha. Maar meiden, bedankt voor de tips tot noch toe. Fijn om te horen dat er meerderen zijn die het adres op de achterkant hebben gezet. Wil binnenin ook inderdaad iets vermelden van: Trotse ouders zijn.. Moet daar alleen nog effe een mooi zinnetje of maniertje voor vinden om dat neer te zetten.
Wij hebben adres en telefoon nummer gewoon op de rechterkant van het kaartje. (binnenkant) Net wat je zelf zegt, toch altijd handig voor mensen die adres niet (meer) hebben, en toch de kleine willen komen bewonderen. En het telefoon nummer zet ik er wel bij, aangezien ik absoluut niet wil dat mensen onverwachts op de stoep staan. Maar zo is het voor ieder weer persoonlijk wat je wel en niet op het kaartje zet denk. En op achterkant zou ik zelf persoonlijk niet doen, aangezien ik zelf al een type ben die nooit op achterkant kijk
Even een heel ander vraagje over het geboortekaartje: Hoe zetten jullie de naam(namen) erin/erop? Op de voorkant al de roepnaam of enkel binnenin en op welke manier dan? Als voorbeeld even namen genomen, maar dat zijn niet de onze hoor hahaha.. Anne Emily Maria Jansen We noemen haar Anne of Anne Emily Maria Jansen of Anne Anne Emily Maria Offff zijn er nog andere suggesties voor hoe je de naam erop zet??
Wij hebben op de voorkant de roepnaam '......' en dan op de binnenkant eerst de 2 vernoemingen en daaronder weer de roepnaam
Ok, ja bij ons kom sowieso de naam niet op de voorkant. Vinden we niet mooi! Dus die mogelijkheid valt al af. maar leuk voor een ieder die het wel mooi vind Het topic show je geboortekaartje vind ik ook helemaal geweldig. echt leuk om al die kaartjes te zien!
ik zou zelf niet het adres en telnummer op de achterkant zetten..wat iemand anders al zei..ik zou ook zo'n doos zijn om niet op de achterkant van het kaartjes te kijken haha..
Wij hebben inderdaad ook naam naam.. wij noemen hem/haar naam ... Maar kan op verschillende manieren, het is maar net wat je zelf het mooiste/leukste vind denk ik