Zodra de kast er staat ( die komt bij ons pas in week 30 van de zwangerschap ) zodat ik alvast alles kan ophangen. Daarna weer met 34/35 weken wanneer ik met verlof ben
Ik heb de boxkleden al gewassen die hangen nu te druppen. De dekbedjes heb ik alvast bij de witte was gelegd dus zodra ik een machinetje vol heb draai ik die mee! Ook de knuffels al gesorteerd op welke ik wel en niet ga wassen Zo kom ik toch een beetje van mijn was-kriebels af hihi
Even een vraagje die wel thuishoort in dit topic denk ik: Doen jullie de gordijnen ook een keertje wassen voordat je ze ophangt ( hier zijn ze nieuw dus weet niet zo goed of ik ze nou ga wassen of niet haha). Liefs
Ik heb het toen gedaan toen ik met verlof ging. en ga het nu ook zo doen. maar het kan nu al. tis net wat je wilt. en qua vies worden zal wel mee valen ik was me zomer kleding ook niet voor dat de zomer begind en dan heeft het ook de hele winter gelegen
Ik ga het doen zodra de nieuwe wasmachine er is, lekker fris. Dus dat zal rond 32 weken worden, had het wel liever eerder gedaan rond 29 weken ofzo.