Hoe lang van te voren nemen jullie verlof ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamaantje, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe lang van te voren nemen jullie verlof ?

  1. vier weken

  2. zes weken

  3. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Bij mij gaat het niet helemaal op hahah wij hebben een eigen bedrijf dus ik zal het aanzien en ik neem veel rust! En ik moet er wel rekening mee houden dat ik mij niet over werk...
     
  2. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb vooralsnog gekozen voor 6 weken van te voren. dat zou dan zijn zo tegen eind juni 2006 en dat is tegen het einde van het schooljaar. Bij ons is het dan topdrukte in verband met de afsluiting van het schooljaar en de diplomeringen.........En ik wil natuurlijk wel goed uitgerust zijn voor de bevalling en de periode erna.

    Maar wie weet, als het allemaal supergoed gaat dan worden het er misschien toch wel gewoon 4.

    Groetjes,
    Ramona
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb voor anders gekozen, doordat ik al heel in het begin van mijn zwangerschap halve dagen ben gaan werken en ongeveer toen ik een maand of 5/6 zwanger was ben ik helemaal 100% in de ziektewet gegaan ivm bekkeninstabiliteit en ernstige rugklachten..
     
  4. Miran

    Miran Lid

    28 jul 2005
    56
    0
    0
    Ik ga 6 weken vantevoren met verlof. Omdat ik door mijn HMS (hypermobiliteitssyndroom) al standaard bekkeninstabiliteit heb, is dit nu nog iets verergerd door de zwangerschap. Dus ik zie wel hoever ik kom!!
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb vier weken doorgeven, mits het lichamelijk goed gaat. Ligt er aan hoe ik me voel. Heb ook nog een kapotte knie en weet niet hoe die gaat doen als ik zwaar wordt. We wachten wel af.
    Jenny
     
  6. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ook ik werk in de kinderopvang, en heb veel collega's zien streven naar 4 weken van te voren stoppen, maar het is tot op heden nog niemand gelukt. Ik heb al besloten 6 weken vooraf te stoppen. Ik twijfelde ook omdat de periode daarna dan korter is/lijkt, maar ik neem aansluitend aan mijn verlof een week of 5 vakantie op, dus in totaal ben ik 21 weken uit de running. Klinkt niet verkeerd!
    Nadien ga ik 24 uur werken, ipv 32,5. Ik neem een stuk ouderschapsverlof op, 2 jaar lang. En daarna zie ik wel weer....
     

Deel Deze Pagina