bandenpijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pim, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb wat last van mijn liezen. een soort steekjes/vermoeid gevoel.

    Kan dit - zo vroeg - al bandenpijn zijn?

    Pim
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Weet ik niet, dat klinkt wel wat vroeg.. Ik heb er nu ongeveer een ruime week ast van. Vele steken vanaf de zijkant van mijn buik die zelfs naar mijn bovenbenen aan toe steken! Ik kan je dus niet echt helpen, ik had er zo vroeg geen last van!
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Dat zijn idd je banden, daar heb ik zelf in de eerste weken ook veel last van gehad :D
     
  4. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dat heb ik ook idd ... soms knap vervelend..
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Heel herkenbaar, ik had het vanaf een week of 9 ook al..hoort er helaas allemaal bij..
     
  6. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Kan van je banden zijn want je baarmoeder gaat wat meer omhoog staan.
     
  7. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    kunnen jullie die bandenpijn omschrijven? Ik voel als ik rechts op mijn buik duw (daar waar mijn blinde darm zat, zie litteken) een beurs gevoel. Nou denk ik zelf dat het daar een beetje verkleeft zit, want als ik al een tijdje niet een grote boodschap heb gedaan, voel ik daar soms ook pijn, maar nu dacht ik net, het kan natuurlijk ook een soort bandenpijn zijn. Maar ik weet niet precies wat het is en hoe het voelt, dus kan iemand het omschrijven?
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik had het in iedergeval wel....nog voordat ik wist dat ik zwanger was....en ik wist het al met 4 weken... ik had het in het begin al...na 5 weken was het weer weg....dus wie weet !! :D
     
  9. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oooh....ik zie nu dat het een heel oud bericht is....sorry !!!
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    maar de vraag van mono was van vandaag ;)
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    @ natasja: aaaah ik zie het... ;)


    nu antwoord voor mono:
    hmmm, ik voelde het zelf zonder dat ik eraan zat... bij het lopen had ik er last van, maar inderdaad nadat ik op het toilet was geweest had ik er ook last van, maar dat was dan bij een plas...

    bij mij was het meer een druk aan beide kanten, net onder je heupen, naast je benen bovenin bij je vagina... maar na 5 weken was dit bij mij weer verdwenen...echter heb ik er nu af en toe last van, als ik te wild ben gaan zitten ofzo....of een wilde beweging maak.... hehehehe


    ik hoop dat dit ageholpen heeft ?
     
  12. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hi,

    Ik had het ook al heel snel, het voelde bij mij als een soort hefige spierpijn. net of `m baarmoeder een ballon is waar 2 touwen aan zitten waaraan getrokken blijft worden; beetje raar voorbeeld maar zo is het t best te omschrijven bij mij denk ik!!!
    Ik vraag me ook af of het met je eigen conditie te maken heeft etc. ik had bijvoorbeeld een hele strakke en gespierde buik en het was echt geen fijn gevoel toen alles week begon te worden; had in `m hele buik spierpijn!

    x
     
  13. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Dat zou kunnen.....mijn buik was ook strak...kan daar aan gelege hebben, heb er nog nooit zo over gedachteigenlijk...
     
  14. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Bandenpijn omschrijven is best moeilijk.
    Voor mij kan ik het beste beschrijven als het gevoel dat je te hard gerent hebt en je een steek in je zij krijgt, ken je dat?
    Maar dan zeg maar iets meer naar onderen....
     
  15. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Zijn er mensen die dit ook krijgen als ze ongi moeten worden ?
     
  16. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    De plek waar het zit is zeg maar rechts waar je je bekken voelt en dan nog wat meer naar je rechte buikspieren. Gewoon voel ik het niet, maar als ik er aan kom, voelt het als een enorme beurse plek.
    Maar ik maak me er niet zo druk om hoor, het voelt niet als iets wat niet goed is! :rolleyes:
     
  17. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hi,

    Nee voordat ik zwanger was heb ik nog nooit eerder die (banden) 'pijn' gevoeld, ook niet als ik ongi moest worden.

    x
     

Deel Deze Pagina