beste vriendin gaat trouwen

Discussion in 'De lounge' started by sevgul, May 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sevgul

sevgul Lid

Feb 21, 2007
    64
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Binnenkort gaat mijn beste vriendin trouwen en ik zoek nog leuke ideeen voor op haar bruiloft. Ik zelf ben van turkse afkomst dus wij hebben een hele andere bruiloft. En elke bruiloft hebben ze altijd de zelfde leuke verassingen dus ben ik op zoek naar iets speciaals wat ze nog niet kennen. De tafel is al geregeld en heel mooi versiert ik heb ook al een bellenblaasmachine gehuurd. Waar zou ik een rode lopen goedkoop kunnen kopen het maakt niet uit of het van papier is. Vorig jaar met haar verlovingsfeest met de binnenkomst van het paar had ik 4 hartjes van papier uitgeknipt en op elke hoek van de dansvloer gezet met wacsine lichtjes erop. Ik heb ook confetti rode hartjes gekocht en ook van die slierten die je opentrekt. O ja ik ben ook nog op zoek naar een leuke cadeau!
    Zijn er mensen met leuke tips en ideeen! :)

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Eigenlijk weet ik niet meer dan 'the usual'...

Je kan een schaal halen en daar iedereen bij binnenkomst zijn handtekening op laten zetten, daarna laten glazuren en afbakken, et voila!

Of alle gasten van te voren hun favoriete gerecht naar je laten opsturen en die dan bundelen.

Overal wegwerpcamera's neerzetten/ uitdelen en dan de mensen zelf foto's laten nemen. Dan krijg je een heel leuk beeld van de avond. Na het ontwikkelen in een album stoppen. Erg leuk en geslaagd altijd.

Ik was op een bruiloft waar de ceremoniemeester een paar dansers had ingehuurd, en zo ging iedereen met de voetjes van de vloer en kreeg je stiekum nog wat dansles...erg geslaagd! Zeker voor de stellen waar er een nooit van wil dansen ;)

3. sevgul

sevgul Lid

Feb 21, 2007
    64
    0
    0
    dank je wel

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik vind dat trouwens een heel leuk idee met die weggooi-cameraatjes! Gewoon wat aan familie en je beste vrienden geven!
    Zo mis je als bruidspaar misschien ook niet alles..

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat hebben wij toen ook gedaan, en het resultaat: zeer gekke foto's, maar een herinnering om nooit te vergeten !

Share This Page