Hee dames, Nou het is zover hoor! Ik ben getrouwd! Gisteren was onze grote dag. Het was in een woord GEWELDIG ! Heerlijk weer, alles verliep zoals gehoopt en gepland. Helemaal super gewoon. Ik voel(de) me ook echt heerlijk en toppie fit. In mijn album staan vast een paar kiekjes. De echte foto's van de fotograaf laten nog even op zich wachten, maar lang leve de digitale camera's voor een eerste indruk. Wat vinden jullie ervan? En van de jurk? Best netjes toch voor 6 maanden zwanger.... Liefs, Dolfijn
Je zag er heel mooi uit! Op deze foto's zie je bijna niet dat je zwanger bent.. had ik niet gered hoor! (zie album)
gefeliciteerd joh! Enne we hebben dezelfde kleur kinderwagen! Goede keuze! Heb je een rose parasol en hoeveel waren de kosten daarvoor? Groetjes!
Van harte gefeliciteerd! Je had wel het weer mee zeg. Mooie foto's kan niet wachten om er meer te zien. Liefs, Duveldraakje
Wat een gave jurk had je zeg! Ontzettend gefeliciteerd en heel erg veel geluk samen! Maar aan de fotos te zien straalt het geluk er helemaal vanaf dus dat zit wel goed