Hoe lang/veel bloedverlies bij innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gusam, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Help! :confused: Nog steeds geen duivels in zicht, maar heb iets heel raars..

Ik zit op mijn werk, dus moet wel een tampon indoen ivm doorlekken. Dus ik net naar het toilet, krijg ik mijn tampon er niet in en daar heb ik anders nooit moeite mee (heb een vriend van 2 meter met alles in proporties ;) ) Maar ik heb even gevoeld en er zit een soort van bult van binnen :eek: Kan dit er op duiden dat mijn ongi eraan zit te komen ofzo?! Ik ben even in de stress.. Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gevoeld.. HELP!

2. Niet meer actief

Meid, wie weet heb je die krampen wel omdat je nu pas je eisprong hebt!

Of heb je deze maand al getempt/ovu testen gebruikt dat je weet dat je je eisprong hebt gehad?

En ik zou maar geen testen halen!
    Want dan is de kans groter dat je test voor je volgende NOD

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @IkDus;

Ik 'was' er van overtuigd dat ik maandag 5 november mijn eisprong heb gevoeld, maar begin steeds meer te twijfelen.. Ik zit pas in de eerste ronde en ben nog niet helemaal bezig met temp en ovutesten (toch maar gaan doen denk ik)

Ik had zondag wat bruin sluim bij het afvegen, daarom dacht ik ook dat ik ongesteld zou worden.. Dat was precies 14 dagen na mijn ei dus leek me heel logisch.. Maar na zondag helemaal niets meer en nu dat rare verhaal met die bult (zie hierboven) Ik word er een beetje eng van!

Mochten deze krampen met mijn eisprong hebben te maken, ik heb gisteren nog geklust en dan vanavond ook maar meteen! Haha! (als het nog past dan)

Bedankt voor je reactie!

4. Niet meer actief

Ligt er aan?!
    Als het een beetje aanvoelt als een knikker en niet meteen aan het begin zit, dus wel dat je je vinger een beetje diep moet doen.. is het waarschijnlijk je baarmoedermond

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    THANK GOD! Het voelt precies zoals je het uitlegt! :) GELUKKIG!

Ik voel me nu echt een leek! :oops: Haha!

Dus ik kan mijn ongi elk moment verwachten? Dan kan ik er een beetje rekening mee houden! :)

Super bedankt!

6. Niet meer actief

Hahaha dat weet ik niet, als je bmm hard is zoals het puntje van je neus komt je ongie wel, maar wanneer is de vraag.
    Maar als het zacht is, zit je in je vruchtbare daagjes.

Dat bruinbloed verlies van laatst kan heel goed van je eisprong zijn geweest hoor!

Ik had zelf op dag 25/26 ofzo weet niet meer precies ook wat bruin bloed verlies en op dag 29 als het goed is me eisprong.
    Dus eventjes geduld hebben.

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Tja, ik kon het wel indrukken zeg maar.. Maar ik weet natuurlijk nu het verschil niet.. VERDORIE! Ohhhh, ik hoop natuurlijk dat ik dan in mijn vruchtbare daagjes zit! :D Dan moet ik vanavond weer aan de bak! Of kan ik beter 1 dag er tussen laten zitten?

Haha, ik word er helemaal nerveus van, heb je het door?! ;)

Maar mijn lichte ongikrampjes kunnen dus ook bij mijn eisprong horen? HOPE SO!

8. Niet meer actief

Het kan dr inderdaad bij horen, je hebt iet wat oud bloed verloren en je hebt krampjes, dus je kan je eisprong nu of bijna hebben, zou gewoon klussen vanavond!

Dus ik zou over 14 dagen weer 1 keer opnieuw testen, ben je dan nog niet ongesteld nog een paar daagjes wachten.
    En anders teunisbloemolie slikken?!

Ik had precies het zelfde, ik had wat bruinbloed verlies en lichte krampen en dacht dat ik ongie werd.
    Werd ik dus niet, uit eindelijk wel op dag 43.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pfff, dag 43.. Dan begint je geduld ook een beetje op te raken of niet?! Dus jij zit in ronde 2? SPANNEND! :D

Ik ga vanavond flink klussen en daarna met de benen de lucht in ;) Haha!

Ohhh, wat schrok ik net op het toilet joh.. Hahahaha! Ik dacht echt dat er iets mis was! Wat een opluchting!

Heb jij dat trouwens ook, dat je nergens vanuit wil gaan, maar er toch dagenlang mee bezig bent? Ik kan bijna nergens anders meer aan denken, vind het zo spannend allemaal! :D

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dichtbij je ongi wordt je bmm ook weer zachter (het gaat immers open om het bloed eruit te laten)

11. Niet meer actief

Inderdaad, ik dacht ook dat ik toen in me vruchtbare dagen zat, maar hij was niet zo super zacht.

Meer er tussen in.

12. Niet meer actief

Mijn geduld raakte inderdaad op!
    Werd er helemaal gek van!

Hahaha ik schrok ook eerst hoor, maar het schijnt dus heeeeel normaal te zijn.

Nee ik ga nergens van uit, behalve dat ik nu eerder me eisprong heb!
    Daarom temp ik ook en hopelijk word mijn eisprong snel gevonden!
    Dan weet ik tenminste of ik weer lang moet wachten haha.
    Mij maakt het trouwens echt niet uit wanneer ik zwanger ben, ik laat het gewoon op mij afkomen dus ik ga nergens op letten!
    Ik heb het afgelopen maand wel een paar dagen gedaan, maar ik werd er alleen gek van dus heb het gelaten.

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    We zullen wel zien! :)

Maargoed, meestal heb ik enorme last voordat ik ongi moet worden en dat heb ik nu niet.. Dus wie weet! Laten we het hopen dat het mijn vruchtbare dagen zijn, want dat ga ik er flink gebruik van maken! :D

Dank jullie wel voor jullie hulp! Echt super!

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ennuh de stand van de bbm dan? kun je daar ook wat aanvernemen?
    hoog =zwanger bijvoorbeeld?
    Iemand een idee?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nope, bij mij voelde het gewoon hetzelfde als altijd.

16. Niet meer actief

Geen dank hoor.
    Hopelijk heb je over 2 weken meer duidelijkheid!
    Duurt nog eventjes maarja, zal voor je duimen ;)..

17. Niet meer actief

Hoog en zacht is vruchtbare dagen
    Laag en harder is voor je vruchtbare dagen en daarna.
    Nadere ongie is denk ik iets harder dan je vruchtbare dagen.
    En zwanger is er tussen in, niet te hard en zacht en scheef, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn, je kan dus niet aan de hand van je bmm voelen dat je zwanger bent, tenzij je al eerder zwanger bent geweest en toen het verschil hebt gevoelt.

Je moet dus aan dat balvormige voelen hoe je bmm voelt.

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    oke, dank je voor de info

19. Niet meer actief

Geen dank.
    Dus voor jou heeft voelen nu geen zin.

Gewoon testen zondag of maandag, dat is het enigste wat jou antwoord kan geven :D

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ben maandag vrij, dusssssssssssss
    Nou ja, de rest weet je wel.

Deel Deze Pagina