Ik denk toch dat ik ongesteld ga worden.. Ik voelde net nog even en nu zit alles dicht zeg maar.. Ach ja! Ik zie het wel hoor! @Truus; Ik zie dat jij ook kan testen! Spannend!
Als het dicht zit hoef je nog niet ongie te worden. Want als je ongie moet worden hoort je bmm ook wat opener te staan.
Mmm, ja echt wel......Weet niet zo goed wat ik moet, zal je net zien. Ga ik testen (nega) en word ik ongesteld. Dan ga ik liever nog niet testen. en dan hopen dat ik niet ong word.
Tja, ik kon het niet laten en heb toch maar getest vandaag! En ja hoor, negatief.. Maarja, dan ben ik toch ook wel weer mijn onzekerheid kwijt, aangezien ik in de eerste ronde zit weet je niet wat je te wachten staat! Maargoed, nu dus weer in twijfel of ik misschien wel in mijn vruchtbare dagen zit, haha! Het is altijd wat! Maar ik ga dus als een idioot klussen vanaaf, mocht ik nog niet ongi zijn! Jihoe! Dus duim met me mee dat dit mijn vruchtbare dagen zijn! Trouwens, ik heb alleen krampjes aan de rechterzijde. Zegt dit iets?!
Duim, duim, duim, duim, duim. Mischien een eisprong aan je rechterkant. Heb ook geen idee hoor. Maar lijkt me kunnen.
*duim duim duim* voor Truus! Tja, laten we het daar gewoon op houden! Ben ik dan nog wel op tijd met klussen? Heb gisterenavond ook geklust!
Gewoon lekker aan de klus gaan. Baat t niet.....schaadt t niet. Maaruh niks moet hoor. Alleen als je zin hebt.
Hoi hoi, ik zat eens ff hier mee te lezen en ik herken het precies ja, hahaha... Ik zit ook in de 1e officiele ronde en denk ook we zien wel maar voel toch van alles en zit hier veel te vaak op het forum te kijken voor een bevestiging en voor de gezelligheid natuurlijk Mijn man en ik hadden eerder ook zoiets van we zien wel of het komt maar de laatste keer voor mijn ongie toen het er toch wel op leek waren we erg teleurgesteld en sindsdien doen we er iets meer moeite voor Ik hoop dat alle dames hier gelukkig het nieuwe jaar in mogen straks!
Nou je weet het wel spannend te houden hoor ik heb het gevoel dat het nog een eeeeewigheid duurt voor mijn eisprong zich aanmeld Scheelt dat het oefenen geen straf is. succes nog dames.
Haha! Spannend?! Ik hou het niet meer! Ik heb zo'n idee dat dit mijn vruchtbare dagen waren en ik pas over 2 weekjes ongesteld ga worden.. Maargoed, zit dus nu op dag 33 van mijn cyclus, vaag hoor! Nog geen rood te bekennen, maar wel 2 keer een beetje bruin slijm bij het afvegen.. Ik weet het niet meer! Hier nog meer mensen in spanning? X
@Delilah; Ik zie dat wij dezelfde leeftijd hebben en allebei in onze eerste ronde zitten! Leuk! Ik zal je in de gaten houden meis Weet je wat nog steeds heel raar is, ik zit echt helemaal dicht van binnen (sorry voor de details).. Zelfs mijn vriend zegt dat het raar aanvoelt.. Zal ik dan misschien toch zwanger zijn, of heeft dat met je eisprong te maken?
Oproep voor de dames die net aan het kletsen waren in het topic; 1e poging in dec. 2007. Hier melden aub! Ik vond het net zo gezellig!