Hallo mamma's in spe, Mijn droomwens is om in 2008 zwanger te raken van een eerste kindje, Een wens die ik nog niet met iedereen in mijn omgeving wil delen, maar waar ik wel graag over wil kletsen. Daarom zoek ik meiden met de zelfde wens om de komende maanden ervaringen mee te wisselen en digitaal mee op te trekken. Het lijkt me leuk om hier een chat toppic van te maken bedoeld voor meiden die ongeveer in zelfde periode bezig zijn met de babywens of aansluiting vinden bij de ervaringen die gedeeld worden. wie o wie sluit zich bij me aan :
Hoi hoi! Ik sluit me graag aan! Ik zit ook in de 1e officiele ronde en ben inmiddels al een beetje actief hier op dit forum en heb ontdekt dat het erg fijn is om met lotgenoten te kunnen kletsen over van alles en nog wat! Helemaal natuurlijk omdat je het verder vaak stil houdt en niet aan de grote klok hangt dat je bezig bent zwanger te raken, dus super hier! Groetjes!
Ik sluit me ook graag bij dit topic aan. Na een half jaar ontpillen hoop ik nu dat alles op orde is en ik in mijn eerste officiele ronde zit. Hoop dat we allemaal het komende jaar dat geluk kunnn ervaren. In ieder geval heel veel plezier met klussen. Groetjes, Krissa
ik ben al wel eventjes bezig, maar natuurlijk hoop ik ook dat het december raak gaat zijn, Maar ik wou jullie alvast eventjes heel veel succes wensen... groetjes, Ikke
Hoi Delilah, Leuk dat je je mee doet. Ja het is inderdaad super om met lotgenoten te kunnen kletsen en elkaar een hart onder de riem te steken in spannende wacht periodes: de weken voor de tests, de weken voor de eerste echo's etc. Er zijn al wel meer Toppics, maar de meeste zijn al heel groot gegroeid en dus niet meer zo overzichtelijk. Dus vandaar mijn initiatief voor een eigen toppic. Ik zal me eventjes kort voorstellen. Ik ben 27 jaar en in Juni getrouwd. We wonen nu in Helmond, maar verhuizen in maart naar een Huisje in Eindhoven waar we straks genoeg ruimte hebben voor een kindje. Dus ik ben al stiekum in mijn hoofd de babykamer aan het inrichten Van mijn vrienden groep ben ik een van de eerste die getrouwd is en waarschijnlijk ook een van de eerste die actief bezig is met een kinderwens. Reden te meer om hier lotgenoten te zoeken. Ben benieuwd naar jou verhalen. groetjes
Hoi Krissa, Jij ook welkom. leuk dat je mee doet! @Ikke, dank je wel voor je aanmoedigingen. jij ook succes he deze ronde! ik hoop jou hier ook nog wat vaker te zien.
ik zal zeker regelmatig is langskomen om te zien hoe dat het hier verloopt... en hopelijk zie ik snel veel zwangerschapsbannertjes... groetjes, ikke
Hey hallo! Klopt wat je zegt, ik heb ook al ergens anders gekeken of ik er tussen kan komen maar dat is inderdaad erg onoverzichtelijk, dus ben blij met jou idee! Ik ben 24 jaar en in april dit jaar getrouwd en tot deze maand niet echt actief bezig geweest om zwanger te worden, we dachten we zien wel of het komt maar afgelope maand leek het er even op dat ik niet ongesteld ging worden dus toen waren we superblij natuurlijk en hebben besloten om toch iets meer ons best te gaan doen vanaf deze maand. En op het moment voel ik van alles, buikpijn, zere bovenbenen, krampen, hoofdpijn, misselijk, last van mijn (.)(.) ... Maar ja, afwachten maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden heb ik inmiddels wel geleerd hier dus we zien het wel. Om ons heen heeft bijna wel iedereen kinderen maar ook wij hangen niet aan de grote klok dat wij actief bezig zijn met onze kinderwens vandaar dat ik erg actief ben geworden hier, bovendien is het ook reuze gezellig met al die dames die elkaar het allerbeste wensen en elkaar op weg helpen! Groetjes
@Delilah, Spannend zeg! Zoals je kan zien onder mijn banner was ik vorige maand ook flink overtijd. We hebben toen nog rubbertjes gebruikt, dus de kans was klein, maar mijn lichaam hield me ook flink voor de gek. nu zit ik nog in de laatste dagen van de menstruatie, dus moet ik nog even wachten met klussen. Succes met het wachten tot je kunt testen.nog minimaal 7 daagjes he. Heb jij al een keer eerder een test gedaan? Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is! Zo'n leeg vakje blijft toch altijd een teleurstelling, dus vingers x voor 2 streepjes.
Ja raar he, dat je lichaam je voor de gek kan houden?! Kan het me niet voorstellen ik ben altijd zo nuchter en wat ik voel voel ik echt maar ja dat hoor ik hier ook vaker dus je kunt nergens van uitgaan, gewoon maar wachten... Vorige keer wilde ik gaan testen 'smiddags uit werk en toen werd ik ongie op mijn werk dus was het niet nodig... Ik haal ze ook bewust nog niet in huis, de testen wil echt wachten tot mijn NOD. Maar jij was dus behoorlijk overtijd dat zal ook even spannend geweest zijn! Was je eerder aan de pil en al lang gestopt?
hallo meiden! ik ( wij eigenljik > mannetje niet vergeten hihi ) heb(ben) ook een grote kinderwens! ik ben op 3 okt gestopt met de pil en wacht nog steeds ( in het begin geduldig maar nu toch echt heeeeeel ongeduldig ) op mijn eerste ongi.... ( heb wel de pilstop ongi gehad hoor...) het duurt en het duurt maar... hoop dat we snel kunnen beginnen en onze wensen snel in vervulling mag gaan! In onze omgeving is er van de familie ( neven en nichten van dezelfde leeftijd ) en vrienden al heel wat wensen in vervulling gegaan en hebben wij dit jaar al 5 wondertjes in onze armen mogen sluiten... hopenljik snel ons eigen wondertje.... Succes meiden en sluit me heel graag aan bij dit topicje! groetjes Dagmar
Ik wil me ook aansluiten! Ik zit nu in ronde 1 en hoop ook zeker in 2008 zwanger te zijn! Liever wat eerder, maar we rekenen nergens op! Als ik de waarzegster mag geloven ben ik binnen nu en een half jaar zwanger! (had trouwens niets verteld over een kinderwens) Ik ben benieuwd!
Hoi Dagmar, Het wordt hier gezellig! Welkom hoor! Ik heb ook al heel wat kleintjes van andere op deze wereld zien komen onze broers en zussen hebbben inmiddels 12 kinderen bij elkaar en wij zijn de laatste zonder dus oefening hebben we genoeg gehad. Spannend he nu voor jezelf! Hoop dat het voor ons allemaal mag gebeuren! Wel vervelend dat je zolang overtijd bent nu, hopelijk is jou syclus snel weer op de rit en kunnen jullie er samen helemaal voor gaan!
Ik zal me trouwens ook netjes voorstellen! Ik ben Linda, ik ben 24 en woon nu zo'n twee jaar samen met mijn ventje! Ik ben niet getrouwt, maar wellicht komt dat nog Ik was in oktober nog aan de pil en dacht dat ik zwanger was. Ik had heel veel kwaaltjes en het leek er heel erg op.. Toen de test negatief was, waren mijn vriendlief en ik toch best teleurgesteld en hebben we besloten om voor het 'eggie' te gaan! Heel spannend dus! Ik heb nu totaal geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit, dus weet ook niet zeker of ik overtijd ben.. Lastig hoor! Iedereen veel succes en ik zal voor jullie duimen!
Hoe lullig ook, maar we accepteren geen nieuwe groepjes topic meer. Je kunt je eventueel aansluiten bij de NOD topics of de bestaande topics (die idd al wel wat groter zijn) ik zet dit op slot. groetjes