Wij hebben geen mobile voor boven de box gekocht, want we dachten die wel te krijgen. Maar niet dus.... Nu vindt ze op het KDV de muziekmobile heel leuk. Ze is bijna 4 maanden. Wat denken jullie: hoe lang vindt ze dat nog leuk? Ik hoorde ook dat je hem moet weghalen als ze gaat kruipen. Ik zou het zonde vinden als ze er nog maar een maandje of 2 plezier van heeft.
Sjaak ging er op een gegeven moment aan hangen, en toen ging ie stuk. geen idee hoe oud ie toen was eigenlijk hahahaha
dat is hier nu sinds een aantal weken aan de gang, zo'n beetje tegelijkertijd met dat kindjes gaan tijgeren enzo denk ik?
Leuke vraag haha, mijn dochter heeft tot ze overging naar een groot bed, ( 19 maanden ) elke avond nog naar haar mobile boven haar bed geluisterd en gekeken, ze viel er altijd heerlijk mee in slaap en ik moest hem aanzetten als ze naar bed ging. Toen kwam haar grote bed en kon hij daar niet meer op gedraaid worden dus helaas.
Mijn zoontje valt er ng steeds mee in slaap tijdens zijn middagslaapje(in de box) en is bijna een jaar(en kruipt sinds ie 8mnd is).
Hier hangt hij ook nog boven de box, zat er toevallig gisteren aan te denken om hem weg te halen want tygo wil toch niet meer op zijn rug liggen.
wij hebben deze bij een maand of 7 weggedaan. Meneer kon toen zelfstandig zitten en begon er aan te hangen. Vanaf dat moment is hij dus uit de box verdwenen.
Wij hadden er 1 met best een grote "doos" waarmee die vast zat aan de box. Toen Gerodi kon zitten, ging hij er aan hangen/ trekken dat ik bang was dat dat ding los zou schieten en hem zn (toen) nog enige 2 tanden zou kosten.... Dus vanaf dat ie zat in de box.
Wij hebben nadat we hem weg hebben gehaald uit de box, aan het plafon boven haar verschoningskussen gehangen. Dat vond ze gaweldig.
Ik heb hem bij 5 maanden weggehaald... De heren hadden door dat ze die beestjes konden pakken dus als ik hem niet weggehaald had denk ik dat er weinig van over had gebleven... Leuk vinden ze het trouwens nog steeds want op het kdv kijken ze er nog regelmatig naar!!!
hij vind em volgens mij nog steeds leuk, maar heb em weg gehaald...totdat hij er bij kon...de box was al omlaag met 7,5 mnd en toen kon hij vanuit zn knieen dat ding grijpen...dus toen issie weggehaald
Ik heb m weggehaald rond 7 maanden volgens mij. Maar het is tot die tijd wel zeer de moeite waard geweest!