Beste dames, Mijn jongste(ach germ) begint tandjes te krijgen. Ze heeft er veel last van(hangerig,rode wangen,veel kwijlen en op alles bijten en flessen niet meer leegdrinken) Bij mijn oudste kreeg ik van iemand de tip om een middeltje te nemen.Maar toen waren de 1e 6 tanden door,toen ik de tip kreeg.daarna kwamen de tanden met 4en tegelijk en ze had er geen last van.Dus toen kocht ik het niet,maar wie weet hoe het middel heet voor als je tandjes krijgt. ik wil dit nl morgen kopen
Ik heb het even genoteerd. Het is zo zielig om te zien.Vooral als ik haar bed breng.Ze begint ontzettend te huilen,terwijl ze normaal lekker rustig rondkijkt en dan in slaap valt
Ja klopt daarom was ik ook zo blij met dit spul... Zo ziet het eruit (en is suikervrij) http://www.drogisterij.net/producten/231x231/2272025_1_Dentinox_Druppels_4mg___ml_Suikervrij.jpg
Ik geloof dat ik dit 5 jaar geleden gehoord heb,tijdens mijn gesprek over mijn dochter. Ook dit staat genoteerd
Ik zou voor Dentinox gaan, heb het ook bij mijn dochtet gebruikt en het is echt aan te raden! Echt 'n wondermiddeltje
Hier ook een dentinox-fan!!! En eigenlijk iedere drogist en apotheek waar ik ben gaan vragen wat ik moest nemen voor de kleine mannen werd dentinox aangeraden!
Hier ook een dentinox fan Mijn zoontje heeft minder last van zijn tandjes. Hij heeft er nu al 9 door... En mijn verstandskies komt door en daar heb ik toch een paar dagen goed last van gehad. En toen heb ik het ook eens geprobeerd. Het helpt in elk geval wel.
chamodent werkt bij mij kleine niet, dentinox wel. Hij krijgt zijn 4 boventanden nu allemaal tegelijk....
Dentinox werkt naar mijn idee niet heel goed, maar geef het toch voor het geval het toch iets verminderd. Wat ik eerst niet wist van chamodent (en ik denk vele met mij) dat je het wel regelmatig moet gebruiken. Als je het gewoon 1 keer geeft werkt het niet, maar geef je het 1 dag elk uur (max 6 keer) en daarna 3 keer per dag (waar nodig meer) dan werkt het zeker wel.. Bij mijn kleine man in ieder geval wel!