Iemand een idee? Ik heb maandag vlees aangebraden in boter en afgeblust met water. Vlees is al op maar is de jus nog goed?
Ik bewaar jus net zolang als het vlees in de koelkast, uiterlijk 2 dagen. Van afgelopen maandag zou ik persoonlijk niet meer doen.
Ik heb t al weggegooid. Gebraden vlees is dacht ik 3-4 dagen houdbaar. Bewaar t meestal max. 3 dagen. Voedsel Bewaren Tips & Houdbaarheid - Hoe lang / Welke plek? | Eten en Drinken: Diversen
Ik gooi jus eigenlijk dezelfde dag nog weg, maak de volgende dag wel weer nieuwe.. Geen idee dus hoelang je het kan bewaren maar zou het niet langer als 2 dagen doen.
Waarom gooi je het niet in een bakje in de vriezer? Doe ik ook altijd en je hebt altijd zo jus bij de hand, even in de magnetron en klaar.
Ik maak hier zonodig altijd nieuwe en eten meestal na 2 dagen aardappelen wat anders. Restjes jus gebruik ik vaak als we stampot eten. Maar heb deze weggegooid. Normaal staat het ook niet zo lang maar door operatie hebben we de afgelopen dagen niet gekookt. Bedankt in elk geval voor de reacties!