Dit jaar willen wij waarschijnlijk een keer vliegen en dat het liefst naar een camping. Welke reisorganisatie biedt zoiets aan? Camping boeken met een losse vlucht is meestal vrij duur, dus ik hoop op een voordelig pakket. Bestemming? Canarische Eilanden, Balearen, Algarve, Griekse Eilanden.
Op de Canarische eilanden heb je niet echt campings. Ik weet er wel een paar, maar dat zijn vaak gewoon wat open stukken grond, zonder veel faciliteiten. Eentje ligt wel heel mooi, maar de locatie zelf is waardeloos, net een parkeerplaats (op Lanzarote, aan een van de Papagayostranden).
Dat is daar nog niet aan gedacht heb! Het is met een caravan lastig een eiland te bereiken Chaletjes/bungalows mogen ook, als er maar veel voorzieningen aanwezig zijn. Ik heb nl een bijna kleuter en een dreumes die nog veel slaapt. In een appartement zouden we teveel aan huis gekluisterd zijn ivm die slaapjes.
Toch zie je ze wel hoor. Vorige week nog flink wat campers gezien op Lanzarote, bjina allemaal uit Duitsland. Ik denk dat die met een boot komen, maar het blijft een gedoe natuurlijk. Je kunt vaak ook wel bij particulieren leuke bungalowtjes of villa's of zo boeken. Wij zaten ook in een particuliere bungalow op een bungalowpark vorige week. Maar denk niet dat dat iets voor jou is, er was wel een zwembad, maar verder niets voor kinderen en ze mochten ook niet buiten de eigen tuin spelen op het park i.v.m. de rust voor andere gasten. Voor ons gaf dat niet, omdat wij toch vaak weg waren, maar als je juist veel thuis bent is dat niet leuk natuurlijk. Misschien vind je iets via owners-direct.co.uk - de beste bron van informatie over owners-direct. of homeaway.nl