Hier ook nog steeds...bijna 7 weken dus..maandverbanden zijn niet aan te slepen en ik mis mijn strings (en tampons ook trouwens).. Ik hoop maar dat het snel stopt, want ik heb soms echt het idee dat ik leeg aan het lopen ben. Energiepeil is ook ver beneden niveau daardoor vermoed ik.. Dat ieder lichaam anders is behoeft geen verdere uitleg, maar de ene vrouw 1 week en de ander 2 maanden vind ik toch wel een groot verschil. Ben benieuwd of er nog andere oorzaken voor kunnen zijn
Hier zo´n 13 weken, en gaf ook bv, vraag me af of dat dus idd invloed heeft op de duur van het vloeien..
Bij mijn eerste echt heel lang. Weet het niet meer precies, denk een week of 8 wel. Maar bij de 2 daarna mischien 3 hooguit 4 weken. Hoop dat dat me deze keer ook weer gegund is.
Het kan allemaal erger Een half jaar!!! Daarna curretage, en toen was het na 3 weken over. Wel meteen zwanger! *oeps*
Bleugh, ik vond mijn 10 weken al lang een half jaar, pff wat een ellende. Overigens ben ik wel sinds het vloeien gestopt is bijna non stop ongi, das ook wat minder.
Jawel! Er zat nog een placentarest :S. Ja hoe kan het he... Is idd gevaarlijk, maar ik ben niet ziek geweest. Voor de curretage ook nog meerdere keren medicatie gehad om het stukje af te stoten. Dit werkte niet.... en uiteindelijk na lang aandringen...
Bij de 1e 3 weken toen een week niet en toen ongi bij de 2e niks bij de 3e 6 weken en na 4 weken ongi dus ben benieuwd hoe het bij deze is straks