Ik heb vorige week dinsdag mijn Mirena laten verwijderen en werd toen zaterdag ongesteld. Ben toen op advies van de HA begonnen met de pil. Nu is het inmiddels 6 dagen geleden en ben nog steeds ongesteld. Ook nog steeds erg heftig met stolsels erbij. Iemand enig idee hoe lang je kunt blijven vloeien?
daar ben ik ook wel benieuwd na want ook hier blijf ik maar vloeien, 4 mei was hij eruit en het gaat met tussen posen, dan een paar dagen vloeien weer 2 dagen niet en dan weer een paar dagen wel en dan weer niet, zo kom ik er nooit achter wanneer het mijn dagen zijn, en is dat normaal, dus ik lees even mee als er reactie komen
Geen idee. Ik heb niet gevloeid bij het verwijderen. Toen hij eruit ging zat ik net rond een eisprong en idd 14 dagen later kwam er een ongi. Dus ik herken het helemaal niet. Misszuilen waarom moest je van de HA de pil gaan gebruiken dan?
Bij mij is de Mirena er op 7 mei uitgehaald. Direct licht gevloeid, daarna niet meer. Tijdens het gebruik van de Mirena werd ik wel ongesteld maar vloeide op het laatst niet meer. Op 15 mei heb ik vier dagen ongiepijn en migraine gehad en ruim een week later had ik mijn eisprong. Ik vermoed dat ik op 15 mei opgesteld ben geworden zoals ik dat ook met de Mirena was en verwacht dat de volgende ongie weer wordt als vanouds. Of... ik ben zwanger. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk de 1e ronde. @MissyZuilen: is het inmiddels gestopt?
Ik had een paar dagen na het verwijderen van de mirena een lichte ontrekkingsbloeding die 2 dagen aanhield, na 20 dagen brak mijn echte menstruatie door. Als het blijft aanhouden even langs de HA gaan, want ik herken het absoluut niet, en heb toch 4,5 jaar Mirena gehad, en werd daarbij niet ongesteld, maar heb dus geen stolsels verloren of andere rare bloedingen gehad.