Vorige week is drie dagen na positieve test (NOD +2) het vloeien laat in de middag begonnen. Gelukkig werd ik er niet door overvallen maar naar was het toch. Ik heb tot vanmiddag gevloeid (totaal dus 2 dagen) en het zag er uit als een flinke menstruatie. Ik heb ook het klompje cellen gezien. Het deed geen pijn, geen krampen oid gehad. Nu is het vloeien dus over. Wat me verbaast is dat het veel korter heeft geduurd dan bijvoorbeeld mijn menstruatie (4 dagen). Hoe ging dat bij jullie? Officieel was ik 4w3dagen (op basis van eigen cyclus 4w5d)
Hoi, ten eerste wat verdrietig dat het is misgegaan. Ik had maandag 4 februari een vroege miskraam (4,5w) en ik heb zes dagen gebloed. Mijn menstruatie duurt ook altijd zes dagen. Alleen was dit heftiger, pas op dag 5 werd het iets minder. En alleen op dag 1 krampen gehad. Sterkte.
He meid,ach nee zeg.....wat klote voor je!! Ik ben gecuretteerd dus kan er niet over mee praten. Misschien toch even een dokter of vk navragen. Heel veel sterkte meid!
Moet je nagaan dat ik op de vijfde dag bliedverlies bij de huisarts ben geweest en dat die zei dat ik nog twee weken moest wachten om nog een zwtest te doen om te kijken of het inderdaad een miskraam was. Ik heb bij ongeveer een week lang vloeien zelf een e-consult gedaan bij de verloskundige. Deze belde mij en kon vrijwel direct langskomen, doorgestuurdnaar de gyn en daar ben ik 4 keer geweest. De eerste keer, controle en nog een keer nacontrole. Daarna nog 1 keer toen ik elke menstruatie na de vroege miskraam zoveel pijn had. En toen heeft ze gezegd dat we het tot juni dit jaar nog zelf moeten proberen. En voor de pijn schreef ze naproxen voor. Dit hielp niet....naar de huisarts en die schreef paracetamol in combinatie met diclofenac voor. Dit was voor deze ronde, en tijden deze menstruatie dit gebruikt en het hielp gelukkig Helaas nog steeds niet zwanger dus.....
Jeetje zwangels, wat een verhaal en wat naar.. 2013 moet gewoon geluk gaan brengen voor jou! Wens je het beste
Heb de gyn maar even gebeld voor de zekerheid. Zij vertelde me dat alles mogelijk is bij een miskraam. Ik moest rekening houden dat ik alsnog wat zou vloeien in de komende 1-2 weken maar dat hoefde niet. Zolang ik geen koorts kreeg, was het prima. De kans dat alles er al uit is, leek haar behoorlijk groot. Juist omdat ik dit weekend het niet rustig aan gedaan heb ofzo. Wat betreft cyclus kan het ook alle kanten op gaan.. dus ik ga gewoon ov testen gebruiken nog een keer. Ben blij dat het maar zo kort was... hoewel ik het natuurlijk liever niet mee gemaakt had voelt het nu als gewoon ALWEER een menstruatie.
Hi Cygnet2, Hier helaas ook een vroege miskraam. Voelt bij ons best zwaar nog. Je hebt toch even 2 dagen op een roze wolk gezeten. Mijn menstruatie heeft nu zo'n 5 dagen geduurd. En nu is het helemaal gestopt. Voorheen ook een miskraam gehad, maar toen blijf ik maar bloed verliezen (kleine beetjes). Bij de echo 3 weken later bleek het vruchtzakje er nog te zitten. Voor mijn gevoel is nu alles er wel uit- gekomen. Ben best behoorlijk moe geweest, maar krabbel nu weer een beetje op. Op naar de volgende ronde maar weer. Sterkte verder!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hoop dat jullie een derde kindje gegund is Het bloedverlies was bij alle 4 mijn miskramen anders. Krijg je nog een echo?
Nee, geen echo... is ook niet nodig denk ik. Voel me prima en heb volgens mij ook gezien wat ik 'moet' zien. Ik hoop vooral dat mijn cyclus snel 'gewoon' is en dat ik weer een ei zal vinden. We blijven het nog even proberen. @Lotteke. Ik denk dat het voor jou toch ook wel anders ligt. Ik heb het geluk dat ik al twee kindjes heb en dat ik dit echt als een kadootje zie. Dat kadootje leek vorige week even in het zicht maar helaas.. Dat was zuur maar ik ben wel heel realistisch gezien mijn (hoge) leeftijd. De teleurstelling was nu wat groter dan de andere maanden maar ergens vond ik het ook wel fijn om te weten dat het wel kan lukken (qua bevruchting)
Cygnet, hier nooit een vroege miskraam gehad dus kan je daar niet mee helpen. Maar ik las in je onderschrift dat je een vroege miskraam hebt gehad en wilde je alleen even succes wensen.
Ik heb 2 vroege miskramen en 2 missed abortions gehad. Mijn ervaring is dat ik meestal korter, maar wél heviger bloedde. 2 à 3 dagen klinkt me niet vreemd in de oren. Meestal duurde het iets langer dan normaal voordat ik erna weer ongesteld werd. Veel sterkte in ieder geval.
Cygnet wat verdrietig dat het mis is gegaan . Ik heb zelf 3 keer vroeg een miskraam gehad en alle 3 de keren minder gevloeid dan een normale menstruatie. Alles kan, van een beetje vloeien tot stolsels met krampen. Sterkte!
ik heb momenteel een miskraam en ik verga al twee dagen van de krampen en heb(ook twee dagen)al heel hard gebloed en nu lijkt het minder.ik verlies wel elke keer als ik naar de wc ga stolsels maar vloeien in mijn maandverbandje doe ik nog amper.het zou natuurlijk wel kunnen dat er me nog wat te wachten staat?
Ik heb mijn vroege miskraam net achter de rug. Ik heb 2 dagen heel licht gevloeid. Daarna vloeide ik veel met stolsels en slijm enzo. Maar voornamelijk op de wc. Dat heeft 3 dagen geduurd. Ik hoop dat je snel opnieuw zwanger bent! Liefs
Dank iedereen voor de reacties en iedereen natuurlijk ook veel sterkte Hier dus 2 dagen flink gevloeid en nog 1 dag een klein beetje. Mijn cyclus is ietsjes langer (2-3 dagen). Mijn eitje zal ergens de komende dagen wel komen zie ik op mijn ov testen