hoe lang vloeien?

Discussie in 'Miskraam' gestart door -, 20 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo,

ik heb even een vraag omdat ik vind dat ik al zo lang vloei! :(
    Op 29 december was ik 6en een halve week zwanger en toe begon ik al te vloeien.Op 9 december inwendige echo gehad en toen was het idd niet goed!Maar het is nu al de 20e januarie en ik verlies nog steeds veel!Had vanmiddag iets heel goors :oops: .een "klodder"wie echt zoals elastiek uitrekt en het was zo groot als een twee euro munstuk!Werd er gewoon misselijk van :cry: .Dacht eerst aan de vruchtzak maar volgens de gyn was die er al uit omdat het niet meer in de baarmoeder zat en ook niet in de baarmoederhals(die echo was donderdag)is het echt normaal dat ik nu nog zoveel vloei?Krijg het zin er aardig af zo! :cry:

liefs

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Lieve Donky ik kan je helaas niet helpen maar wil je wel een hart onder de riem steken ik denk aan je vind het vreselijk voor je!
    Heel veel knuffels jennie72

3. Niet meer actief

dank je wel meis!doet me echt goed!

liefs en een knuffel

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Donky dat weet ik ik heb heel je verhaal gevolgd en vond het heel erg voor je ik hoop dat je je weer snel wat beter voelt!
    Doe maar rustig aan en laat je mannetje je verwennen dat helpt misschien een beetje. Knuffels jennie72

5. augustus

augustus Niet meer actief

Dat is wel erg lang zeg..

Ikzelf heb 1 week gevloeid...

Ik zal gewoon even de verloskundige bellen. Zij heeft mij verteld dat als de bloeding meer als een week aan houd, dat ik haar weer moest bellen..

Succ6 ermee..

Liefs Marijn

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Donky,

Ik heb af en aan 2 en een halve week gevloeid na curretage.
    Maar zo'n elastiek bruine ding herken ik ook. :(
    Volgens mijn Gyn is het gewoon een oud gedeelte van de baarmoederwand. Dus kan geen kwaad.
    Maar als je al zolang vloeit zou ik even de VK of Gyn bellen.
    Veel sterkte meid!

X neia

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Donky,

Ik hoop dat het nu ondertussen op is gehouden bij jou, anders is het wel heel erg lang. Ben je niet op van vermoeidheid?

Ook ik heb vrij lang gevloeid. Alles bij elkaar toch 2 1/2 week. Nu de laatste 2 dagen alleen de "bruine elastiek"! Ik hoop dat het dit nu ook was.

Sterkte met alles

Liefs Minka

8. Niet meer actief

hey!

vloeien gaat nu de ene keer heel veel(moet ik rennen omdat ik het voel lopen zeg maar)en de andere keer bijna niks!ben idd heel moe en slaap veel maar ga morgen wel weer aan het werk!Hoef deze maandag en dinsdag maar halve dagen dus dat is te doen!ben het vloeien nu wel helemaal zat omdat me liezen kapot gaan van het maandverband(met vleugel anders lek ik door)ik wacht nog tot volgende week en anders zal ik de gyn eens bellen!

liefs

9. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Hoi.. sterkte!

en ik heb nu ook mk.. en ik begon tevloeien vanaf zaterdag en heb ook zo een zakje verloren, denk eerlijkgezegt wel dat het het zakje was..

bij me vorrige mk vloeide ik intotaal 4 weken ofzo.

10. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Donky,

Erg herkenbaar! Gelukkig is het bloeden nu gestopt!
    Ik loop ook al in totaal bijna 5 weken met maandverband en de boel is goed ruw ervan geworden. Zou graag de boel eens goed willen "luchten" hihihi
    Hoef jij geen controle meer? Ik moet morgen en wil dan ook vragen om bloed te prikken; ben ook nog erg moe en soms duizelig. (en regelmatig erge krampen). Waarschijnlijk toch een laag HB door het lange vloeien.

Veel succes met alles en op je werk, doe maar rustig aan met halve dagen (doe ik ook nog).

Groetjes Minka

11. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    wat erg lang zeg ik he 3 dgn erg gevloeid en 3 dgn bruni- zwarte afscheiding

12. Niet meer actief

ik hoef pas 1 maart weer naar de gyn!Vond het zelf ook wel laat maar zij zal het wel weten he!het vloeien begint nu meer bruinachtig te worden dus dat zal wel goed zijn(oud bloed ofzo)wil idd niet meer met die stomme onderbroeken lopen(heb normaal string aan)en de boel eens goed luchten!
    En ik vind het heel vervelend dat ik er niks in mag steken(zoals de gyn zegt :) )anders had ik tampons gedragen en was me sexleven tenminste niet zo saai haha!
    Merk wel dat die paar dagen vrij goed zijn geweest en ik kijk er nu weer nuchterder tegen aan.Helaas dat het gebeurde maar ooit zal ik heus wel mama worden!hoop dat we met zijn allen voor een babyboom gaan zorgen :)

liefs

13. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Donky,

ik weet niet of je ooit mijn verhaal hebt gelezen, maar ik heb ook heeeeeellllll lang gevloeid.
    Ik ben 9 mei gecuretterd en heb gevloeid tot mijn 1e opgewekte ongi. deze was op 31 juli.
    Eerst steeds helder bloed en later was het bruin oud bloed. Maar soms werd het weer helder.
    Ik werd er behoorlijk boos en onzeker van.
    Als je je er niet prettig bij voelt zou ik toch de gyn bellen.
    1 maart is nog lang en tot die tijd voel je je echt niet fijn als je blijft vloeien.
    Ik spreek uit ervaring.
    Lieverd ik hoop echt dat het nu minder wordt, en anders gewoon bellen hoor.

Liefs hope

Deel Deze Pagina