ik had gisteren bloed laten trekken , omdat ik het raar vond dat ik nog steeds mijn menstruatie niet had gekregen , ik had namelijk 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan en die was nega dusjah ben terug zwanger! ben zoo gelukkig he , en heb nog eens geen mentrutie kregen dus meteen na de curretage weer zwanger! ik wil via deze weg , ook jullie veel sterke wensen en hopelijk komt jullie droompje ook uit binnekort dikke knuffel sara
dankje wel hellen , en voor jou veel sterke gewenst..kheb het ook allemaal meegemaakt , het moet wel heel erg voor jou zijn maar ik duim voor je mee..dikke knuffel
Hey Passoatje, wat een ongelooflijk goed nieuws: wat zul je blij zijn! Heel erg gefeliciteerd. En meid, ik hoop dat je ondanks je eerdere miskraam toch een beetje kunt genieten van de eerste weken van je zwangerschap. Het is toch spannend, he! Heel erg veel plezier straks met je wondertje! Liefs, Marla
passoatje, jippppieeeeeee gefeliciteerd meis! fantastisch voor je, geniet er van, en maak je niet te veel zorgen! liefs jette
Jeetje meid, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd! Ben stiekem een beetje jaloers. Heb in nov. een miskraam gehad en nu voor de tweede keer ongesteld geworden na MK. Ik wil ook zo graag weer zwanger worden....Maar voor jou echt super geweldig...geniet er van!
Wat een fantastisch nieuws ! Geweldig voor je en lekker van genieten hoor. Dit is in ieder geval ook voor mij het bewijs dat je dus toch zwanger kunt worden tussen een miskraam en je eerste daaropvolgende menstruatie. Mijn gyn beweerde dat dat niet kan, maar jij bent het levende bewijs ! Ben ik toch niet voor niks zo drifitg aan het klussen, hahaha ! Groetjes, Natascha.
dank je wel iedereen voor de reacties! echt waar kvind dat zoo fijn dat je hier altijd je verhaaltje kwijt kan en dat iedereen altijd voor iedereen klaarstaat! dikke knuffel aan iedereen en veel succes bij het klussen :-D
ooh meid , ik denk hoogsten een maand of zelfs iets minder maar ik ga nog wachten be naar de gyn te gaan maar als ik het weet ..dan laat ik je het weten groetjes sara