hoe weet je of je hechtingen "opgelost" zijn?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door guppie81, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik lees hier allerlei verhalen over mensen die hechtingen verliezen, of juist helemaal niet...
    Ik heb eigenlijk geen idee of mijn hechtingen er nog inzitten. Heb 1 keer een raar "dingetje" in mijn onderbroek gezien, maar verder helemaal niets! Lost het op in het niets, of moet je er juist iets van terug vinden?

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    volgens mij lossen ze helemaal op.
    bij mij zaten in ieder geval oplosbare hechtingen.
    en ja wanneer weet je of ze zijn opgelost?
    denk als je er geen last meer van hebt.

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik heb 2 stukjes hechting gevonden in mijn onderbroek en gister heb ik er een paar uit laten halen bij de huisarts. Inwendig moeten ze echt zelf oplossen maar het kan nog wel even duren is mij verteld.

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Bij mij zijn ze er allemaal al uit.. ze hebben gekeken en ja hoor... zowel inwendig als uitwendig. Heb er gelukkig ook geen last meer van, want hier zaten ze toch een beetje te strak.

Ik heb 2x een hechtinkje gezien.. een klein wit draadje met een knoopje.. en dat was 1 x in de onderbroek en 1x op het washandje toen ik er langs heen ging...

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik weet niet of ze bij mij allemaal al zijn opgelost, maar vannacht vond ik ook 1 in mijn onderbroek, een witte met een knoopje. Heb het idee dat het nu iets makkelijker wordt. Deze die eruit is gevallen zat wel een beetje strak. Ik heb eigenlijk nog niet gekeken van onderen, durf nog niet :(. Ook voelt het nog doof aan van onderen, hebben meerdere dames dit? (Het stukje tussen de vagina en de anus is nog doof).

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dit kan nog wel ff zo blijven.. bij mij was dat stukje juist heel gevoelig.. dat deed echt zeer.. als ik dan op de wc zat leek net alsof het weer open scheurde..erg naar bah...

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Idd, als ik heen moet voor de grote boodschap dan voelt het idd net alsof alles open scheurt.

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja dat blijf je helaas nog wel even houden. Maar bij mij was het lastig.. ik kon de eerste week niet voor de grote boodschap.. en als het dan daarna eruit komt.... :oops:
    AUWWW dat doet zo zeer, dus weer 2 aambeien erbij.. alsof het allemaal nog niet genoeg is geweest he.. haha

Sterkte meis...

Deel Deze Pagina