Hallooooooooowwww Ooohhhh gisteravond heb ik wel 3 keer over een flinke steek in mijn buik gehad op verschillende tijden,nog nooooit gehad. Mn lichaam doet nu ook hele andere dingen dan toen ik voor de eerste keer gestopt was met de pil in 2008... Nee het zijn niet mijn darmen,en ook geen blaasontsteking. T leek echt in mn eierstokken. -Mn buik was ook flink gevoelig tijdens de sex(ja sorry) Ik kon t niet houden dus we zijn er maar even mee opgehouden en later ging t beter. -Mn borsten doen al een week pijn t begon met mn tepels en nu rondom mn borsten. -Ik plas als een gek. -Ik drink ook als een gek en dat deed ik ook nooit t is heel wat als ik normaal een glas water pakte en het daar de hele dag mee deed. -Heb ook een week een spierpijn gevoel in mn buik gehad dat ik er bijna geen kleding op kon hebben,nu is dat dus nog gevoelig maar het is iets omhoog gegaan. -Ik heb eenmalig roze slijm gehad een tijd terug.... -Ben humeurig. -Slaap al 4 nachten slecht. -Moet echt iedere 3 uur wat eten want ik verbrand volgens mij een partij calorieen!!!!en nee ik sport niet zit bijvoorbeeld de hele dag achter pc en dan heb ik het ook. -Heeel erg rommelende darmen.. -Vreselijk koud vooral s'nachts dan lig ik met sokken aan in bed!! -S'nachts wakker liggen en dan denken hoe kom ik weer in slaap. -Kan niet meer uitslapen (nou dat is heel wat voor mij) -Blauwe aders op borsten. -En heb het idee dat mn tepels een beetje bruinig worden. -En een paar dagen s'ochtends en s'avonds misselijk geweest. -Een paar dagen weinig eetlust gehad,dat ik mezelf moest dwingen om te eten. Volgens mij heb ik nu alles opgenoemd. Wat denken jullie ervan?? Komt er bij jullie ook wat bekend voor? Groetjes!
ik heb ook een vraag als die erbij mag... ik ben vorig jaar op 11 maart bevallen van een prachtige zoon ik ben erna 3 maanden onregelmatig ongesteld geweest en opeens 9 maanden niet. nu doen mijn man en ik het natuurlijk zonder condoom ...en maandag had ik opeens wat licht roze in mijn inlegkruisje....ik denk de ongesteldheid komt want k heb wel ontiegelijke krampen gehad. ja nu nog soort steken. dinsdags had ik weer geen roze meer en gister een ietsje maar en nu is het weer weg. daarbij ben ik ook misselijk...ik heb dit bij de eerste niet gehad dus vandaar is mijn vraag.....heb ik de kans nu dat dit een in nesteling was? groetjes mama23
heey angiebaby die dingen heb ik dus gehad bij mijn eerste zwangerschap dus als ik jou was zou ik het nog even afwwachten en dan toch (mocht de menstruatie uitblijven) even een testje doen succes... groetjes mama23
Oww dankjewel!! Ja ik moet eerlijk zeggen dit was toen bij die ontpilling echt niet ik vind me lichaam zo anders doen en ik ben er juist helemaal niet op aan het focussen of zo ik ben juist heel relaxt! Jij ook succes he??
@Angiebaby, Als je al die verschijnselen al hebt, dan zou je ook posi moeten kunnen testen denk ik. Ik hoop het voor je! Succes.
Hahhaha ja ik durf niet bang om weer teleurgesteld te zijn ik wacht nog even af misschien komen er meer duidelijke dingen waardoor een test alleen nog maar een bevestiging hoeft te zijn
Hallo Angiebaby, Ik las dat je morgen mag testen, veel suc6 ik hoop voor je dat het direct raak is grts
hoi hoi!! dankjewel!! ja hoop t ook maar hoop ook zeker dat het allemaal snel voor jullie ook mag lukken!!! groetjes
haha ja ga morgen nog niet testen hoor hihihi. zal toch veelste vroeg zijn ik wacht tot ik meer dingen krijg
Hoi hoi!!! Hahaha ja zeker spannend ik heb de testen wel in huis maar wacht er nog even mee om ze te gebruiken misschien is mn cyclus nog door de war je weet het niet als ik nog meer dingen ga voelen ga ik testen en dan zet ik het zeker op het forum!
nou meiden..... ik had vanmorgen bij het afvegen roze vocht (bloed denk ik) en vanmiddag bij het afvegen zat er al een beetje bloed bij en een beetje gekke stukjes... en nu net leek het een beetje oud bloed beetje slijm en bruin..... dus ben bang dat ik toch ongie ga worden houd jullie op de hoogte