Heeft iemand hier miss ervaring mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Misschien klinkt dit heel erg stom of raar maar meot het even kwijt.

Ik heb sinds een tijdje een verschrikkelijke jeuk bij het bruggetje van me anus zeg maar, (dus niet me anus zelf of me vagina maar daar net tussen in)

Ik dacht dus dat het misschien een schimmel infectie was, dat dacht de huisarts dus ook, dus heb in de tussen tijd al 4 verschillende zalfjes geprobeert maar het wil maar niet weg gaan, het voelt er heel erg schraal, alsof er een wondje zit ofzo, en zo in eens heb ik er geen last van en dan weer wel.

En tijdens sex begint het spontaan te jeuken, weet niet of er meerdere dat hebben of ooit hebben gehad. Wat is jullie ervaring hier in? En wat hebben jullie gebreukt om het tegen te gaan?

Want ik heb al aantal dingen geprobeert maar het wil gewoon niet over gaan :(

Jullie advies?

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dat is je perineum nee ik zou het eigenlijk niet weten wat t moet zijn.....misschien een beetje gevoelig?
    heb je daar wel eens hechtingen gehad?dat kan ook schraal aanvoelen en jeuken...

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    schuurt je string er misschien langs?
    Of irriteert misschien je inlegkruisje of iets?

4. Giltje

Giltje Niet meer actief

Nee nog nooit, heb het al wel een langere tijd. En probeer er zo min mogelijk aan te zitten maar soms is de jeuk zo erg dat ik echt moet krabben en dan lig ik weer open echt heel vervelend

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

aambei?

6. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik draag geen stringen, en de laatste keer dat ik een string droeg is al lang geleden en die dingen zitten niet lekker vind ik dus draag ik ze ook niet.

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

daar zat ik ook aan te denken maar is dat neit wat aan je anus hoort te zitten?

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja maar dat kan soms erg doorstralen daar heb ik namelijk last van en dat is het enigste wat af en toe bij mij verschrikkelijk jeukt of vocht van jezelf of sperma kan op die plek ook erg bijten t is hele dunne huid en als je daar misschien gevoelig voor bent?

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

hmm vocht en sperma is idd wel bijtend op die plek :/ Nou moet ik zeggen dat ik in het begin dacht dat het aambei was dus heb ik een tijdje een zalfje daarvan gebreukt en dat werkte niet, dus toen naar huis arts gebelt en die had me 4 verschillende mideltjes voorgescreven (niet te gelijker tijd natuurlijk zat longere periodes tussen) maar niks hielp daarvan :(

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heel vaag joh en als je nou eens gewoon lekker vaseline opsmeerd?(uierzalf mag ook dat lekkere vette)dat heeft de dokter mij voorgeschreven dat ik dat moest kopen bij een kruidvat ofzo toen ik geirriteerde schaamlippen had....
    dat verzacht

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

hmm dat ga ik proberen, weet nog wel dat me vader zei, die gebreukt uiersalf van de dierenarts dat die nog beter is dan de kruidvat omdat die in de kruidvat parfum ofzo in zit. Maar is al lang geleden dat die dat hebt gezegt, zal wel ff aan me zuster vragen welke beter is =3 (zij gebreukt het namelijk vaak)

Deel Deze Pagina